اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح فاز دوم بیمارستان امام حسن(ع) کاشان تا مردادآینده

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی که تنظیم شد مقرر شد تا آخر بهمن‌ماه بیمارستان ثامن و فاز اول بیمارستان امام حسن(ع) و سلامت کده طب سنتی به بهره‌برداری برسد.

افتتاح فاز دوم بیمارستان امام حسن(ع) کاشان تا مردادآینده

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه، در وزارت بهداشت جلسه‌ای در موردبحث های بیمارستانی حوزه سلامت و حوزه فنی داشته ایم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که  تنظیم شد مقرر شد تا آخر بهمن‌ماه بیمارستان ثامن و فاز اول بیمارستان امام حسن و سلامت کده طب سنتی به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه، با افتتاح بیمارستان‌ها در حوزه سلامت کمک شایانی به مردم می‌کند، افزود: تا مردادماه فاز دوم بیمارستان امام حسن به‌طور کامل با برنامه‌ای ریزی که طراحی‌شده است به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه، بحث برنامه‌ریزی مالی، سهم دولت و سهم خیرین هم به‌طور کامل  انجام شود: خاطرنشان کرد: درمانگاه ابوزیدآباد که ۲ میلیارد تومان کسری اعتبار داشت، تصویب شد این مبلغ برای تکمیل درمانگاه پرداخت شود و دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فردا کارش را در بحث اتمام پروژه آغاز کند.

ساداتی‌نژاد بابیان اینکه در مورد کسری اعتبار که در حوزه خانه‌های بهداشت وجود دارد، گفت: صحبت‌های خوبی انجام دادیم، ضمن آنکه بیمارستان بقیه‌الله ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ مقرر شد با همکاری خیرین به اعضای هر مقدار پولی که خیرین در بحث ساخت بیمارستان هزینه می‌کنند وزارت بهداشت برابر همان را اختصاص دهد و امیدواریم با مذاکراتی که انجام شد پروژه‌های حوزه سلامت در مورد مقرر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول