اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ادامه بلا تکلیفی دوچرخه‌سواری و تناقض در رفتار‌های مسئولان وزارت ورزش

فدراسیون دوچرخه سواری 18 روز است که بدون رئیس یا سرپرست روزها را سپری می‌کند.

ادامه بلا تکلیفی دوچرخه‌سواری و تناقض در رفتار‌های مسئولان وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که ریاست خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری روز ششم دی ماه به پایان رسیده هنوز سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب نشده و آنطور که پیداست وزارت ورزش برای این رشته برنامه‌ای ندارد.

البته قبلا مسئولان وزارت ورزش هم در صحبت‌های خود نشان داده بودند که از شرایط دوچرخه سواری و نتایج آن در بازی‌های آسیایی و المپیک راضی نیستند، اما اینکه چرا فکری به حال آن نمی‌کنند، تناقض بزرگی ایجاد کرده است.

این روزها ملی پوشان در حالی در اردو حضور دارند و خودشان را برای قهرمانی آسیا آماده می‌کنند و مشخص نیست شرایط این رشته که با مشکلات زیادی هم مواجه بوده و در حال تضیعف است، به کجا خواهد انجامید.

* نیاز دوچرخه سواری به یک مدیر پول ساز

محمد گنج‌خانلو، قهرمان دوچرخه سواری در مورد بلاتکلیفی فدراسیون دوچرخه سواری می گوید: من به عنوان ورزشکار وظیفه‌ام است که تمام تلاشم را در تمرینات و مسابقات انجام دهم و وظیفه مسئولان ورزش هم این است که شرایط خوبی را فراهم کنند. مشکل دوچرخه سواری الان بودجه است. ما ورزشکاران، مربیان خوبی داریم و فقط باید مدیری بیاید که پول ساز باشد.

* هدف وزارت ورزش از این وقفه چیست؟

گنج خانلو در مورد اینکه مسئولان وزارت ورزش از نتایج ضعیف دوچرخه سواری انتقاد می‌کنند و حالا آن را بلا تکلیف گذاشته‌اند، اظهار داشت: نمی‌دانم در حال حاضر هدف وزارت ورزش از انتخاب نکردن یک مدیر برای دوچرخه سواری چیست. دوچرخه سواران در حال حاضر نیاز به به انگیزه دارند. من هنوز پاداش قهرمانی آسیا در دوره گذشته را نگرفته‌ام و چطور و با چه انگیزه‌ای برای این دوره تلاش کنم؟ حالا طلا هم بگیرم، چه فایده‌ای دارد؟

به گزارش فارس، دوچرخه سواری ایران روزهای چندان خوبی را سپری نمی‌کند و قطعا یکی از مقصران آن وزارت ورزش است. اگر این رشته به این روز افتاده حاصل تفکر و برنامه ریزی‌های مدیران این وزارتخانه بوده و اگر فکری به حال آن نشود، باید قید ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را زد و تنها به بعد همگانی بسنده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول