اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اذعان تحلیلگر صهیونیست به توانایی انصارالله در زدن اهداف صهیونیستی

روزنامه‌نگار و تحلیلگر صهیونیست در امور عربی اذعان کرد، برآوردهای اطلاعاتی این رژیم نشان می‌دهد جنبش انصارالله یمن قادر به زدن اهداف صهیونیستی است.

اذعان تحلیلگر صهیونیست به توانایی انصارالله در زدن اهداف صهیونیستی

‏به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه خط ونشان‌های صنعاء برای رژیم صهیونیستی ، «فضل ابوطالب» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله روز گذشته (دوشنبه) هشدار داد، در صورت مشاهده هرگونه حماقتی از سوی تل‌آویو علیه یمن، ملت یمن در وارد کردن ضربات سخت به اهداف حساس در فلسطین اشغالی ذره‌ای تردید نخواهد کرد.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»، «یونی بن مناحم» روزنامه‌نگار و تحلیلگر صهیونیست در امور عربی در واکنش به این هشدارها گفت، حوثی‌ها اعلام کرده‌ که بانک «اهداف اسرائیلی» در اختیار دارند که می‌تواند آنها را هدف بگیرد، موضوع تنها مربوط به شلیک موشک دوربرد و پهپاد نمی‌شود. بر اساس «برآوردهای اطلاعاتی اسرائیل» آنها می‌توانند کشتی‌های اسرائیلی را در دریای سرخ و باب‌المندب هدف بگیرد، کاری که قبلا با موفقیت علیه اهداف سعودی انجام داده اند.

دیروز (دوشنبه) روزنامه جروزالم پست رژیم صهیونیستی در گزارشی به اهمیت راهبردی گذرگاه باب‌المندب و پتانسیل شورای انتقالی جنوب یمن و امارات برای تأمین منافع تل آویو پرداخت.

این روزنامه چاپ سرزمین اشغالی با ذکر اهمیت راهبردی «باب‌المندب» نوشت که جریان سعودی و غربی بر روی اینکه ارتش و کمیته‌های مرکزی یمن نباید بر این گذرگاه مسلط شوند، اتفاق نظر دارند.

در ادامه این گزارش آمده بود: « باب‌المندب، ورودی باریک دریای سرخ به خلیج عدن است و اسرائیل، عربستان سعودی و امارات، برای این تنگه اهمیت راهبردی جهت تضمین دسترسی به اقیانوس هند و اطراف آن قائل هستند و از این رو همگان بر اینکه نباید گذاشت باب‌المندب به دست نماینده ایران یعنی حوثی‌ها بیفتد، اتفاق نظر دارند».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول