اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

253 سایت تکنولوژی تلفن همراه در کردستان ارتقا یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: 253 سایت تلفن همراه به نسل‌های سوم و چهارم در کردستان ارتقا یافت.

253 سایت تکنولوژی تلفن همراه در کردستان ارتقا یافت

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کردستان با اشاره به اینکه ارتقا 253 سایت تکنولوژی تلفن همراه به نسل‌های سوم و چهارم در 9 ماه گذشته امسال با هدف بهبود کیفیت سرویس‌های مبتنی بر این محصول مخابراتی صورت گرفته است، اظهار کرد: از این تعداد 147 سایت روستایی و جاده‌ایی و 106 سایت دیگر آن شهری است.

وی افزود: این اقدام امکان استفاده با کیفیتِ مناسب و افزایش باند پهن دیتا برای استفاده از اینترنت با سرعت بالا و امکان استفاده مردم از فعالیت‌های مجازی بر بستر اینترنت را به ویژه در حوزه آموزش مجازی فراهم می‌کند.

وی ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ایی در راستای تقویت و ارتقا سایت‌های تلفن همراه در استان اظهار داشت: این امر علاوه بر تحقق برنامه‌های تدوین شده و اجرای وظایف محوله، خروجی مناسبی را در خصوص جلب و تثبیت اعتماد مشتریان نسبت به خدمات ارائه شده از سوی مخابرات را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: با صرف اعتبار و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده هم‌اکنون تعداد 376 سایت 3G و 532 سایت 4G در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

حکمت با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه در عصر حاضر جزو ضروریات و نیازهای اصلی مردم در حوزه فناوری‌های ارتباطی محسوب می‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش و توان مجموعه مخابرات منطقه کردستان ارائه خدمات با کیفیت مناسب و در خور شان مردم فهیم استان است.

وی به انجام درایو تست در مناطق مختلف  استان اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما با هدف شناسایی نقاط دارای مشکل به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه نسبت به انجام این تست اقدام می‌کنند و در راستای رفع مشکلات موجود و تقویت BTSهای مربوطه به هر نقطه در کوتاهترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ارائه خدمات با کیفیت و کمیت بالا از استراتژی‌های مخابرات است، گفت: تامین تجهیزات لازم برای ایجاد و ارتقا دکل‌های مخابراتی در استان همواره از سوی منطقه صورت می‌گیرد.

حکمت بیان کرد: برای احداث سایت‌ها و جانمایی دکل‌های مخابراتی نیازمند حمایت و همراهی بیشتر مسولان، دستگاه‌های خدمات‌رسان و تعامل مردم هستیم.

وی تعداد مشتریان تلفن همراه اول مخابرات را در استان، دو میلیون و 156 هزار و 596 مورد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن همراه130درصد است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول