اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ایمان‌زاده: دانشگاه آزاد تیم جوانی را راهی مسابقات لیگ تکواندو کرده است

مدیر فنی تیم تکواندوی دانشگاه اسلامی گفت: تیم تکواندوی دانشگاه آزاد امسال نسبت به سالهای گذشته جوان شده و با پوست‌اندازی، تیم جوانی را راهی مسابقات کرده‌‌ است.

ایمان‌زاده: دانشگاه آزاد تیم جوانی را راهی مسابقات لیگ تکواندو کرده است

رضا ایمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ تکواندو سال99، اظهار داشت: لیگ تکواندوی امسال در شرایط خاصی برگزار می‌شود. تیم‌ها شرایط‌شان مثل هم است و زمان کمی برای تمرین داشتند. فدراسیون هم گام خوبی برای برگزاری لیگ برداشت و در این شرایط زحمات زیادی کشیده شده تا مسابقات را برگزار کنند و این امر باعث ایجاد انگیزه بازیکنان تکواندو شده است. سرمربی تیم ملی تکواندو اعلام کرد که نفرات برتر مسابقات لیگ به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و به خاطر همین سطح مسابقات دو چندان می‌شود.

وی افزود: البته با این همه پتانسیل، تنها ایراد لیگ این است که خیلی از ورزشکاران با مسائل قرنطینه‌ای در وضعیت مطلوب آمادگی قرار ندارند. چون باشگاه‌ها تعطیل بوده و بازیکنان جسته گریخته در یک ماه گذشته تمرین داشتند تا در مسابقات لیگ شرکت کنند. امیدوارم فینال لیگ رقابتهای با کیفیت، قشنگ‌تر و بهتر را شاهد باشیم.

ایمان‌زاده در مورد جوانگرایی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ، گفت: تیم تکواندوی دانشگاه آزاد امسال نسبت به سالهای گذشته جوان شده و با پوست‌اندازی، تیم جوانی را راهی مسابقات کرده‌‌ است. از این رو به جوانان فرصت داده‌ایم تا با اثبات شایستگی‌ فنی و استعدادهای خودشان جواب اعتماد مسئولان باشگاه و کادر فنی را بدهند. با این نفرات برای آینده یک تیم قوی را تشکیل بدهیم و قطعاً سالهای دیگر تیم قدرتمندی خواهیم داشت. دانشگاه آزاد پرافتخارترین تیم تکواندوی ایران است. دو قهرمان باشگاههای جهان، پنج بار قهرمان باشگاههای آسیا و چندین بار هم قهرمان لیگ برتر ایران شده است. امیدوارم امسال بتوانیم در شان نام دانشگاه آزاد اسلامی از عنوان‌مان دفاع کنیم. 

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد تولید کننده بازیکنان است. اکثراً  ملی‌پوشان در زمان جوانی استارت‌شان از تیم دانشگاه آزاد زده بودند. میرهاشم حسینی، سعید رجبی، آرمین هادی‌پور، محمد باقری‌معتمد، علی‌رضا نصر‌آزادانی، مرحوم محمدرضا بابادی و خیلی دیگر از ملی‌پوشان در تیم دانشگاه رشد کردند و برای کشورمان افتخار آوردند. خوشحالیم که خدماتی را ارائه بدهیم تا باعث تعالی تکواندو ایران شود. 

مدیر فنی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه برخی از تیم‌ها با بودجه خوبی، وارد لیگ شده‌اند، یادآور شد: شهرداری ورامین با جذب اکثر ملی‌پوشان تکواندوی کشورمان فاصله خودش را با سایر تیم‌ها زیادتر کرد. آنها روی کاغذ امید خیلی زیادی برای قهرمانی دارند. البته امسال تیم دانشگاه تمام توان خود را برای قهرمانی به کار خواهد بست.

ایمان‌زاده در مورد اینکه مسابقات لیگ امسال خیلی سخت است، خاطرنشان کرد: تیم‌های فرصت اشتباه ندارند، اگر در هفته اول اشتباه کنند ممکن است در هفته‌های بعد وجود نداشته باشند تا اشتباه شان را جبران کنند. در رقابتهای گروه A هم هر چهار تیم خوب بودند ولی دو تیم فقط به فینال صعود کردند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول