اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اهدای 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سیرجانی

با کمک شرکت‌های توسعه‌آهن و فولاد و گهرعمران سیرجان 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان شهرستان سیرجان اهدا شد.

اهدای 608 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سیرجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، در راستای همکاری شرکت‌های صنعتی و معدنی با جامعه دانش‌آموزی و آموزش و پرورش سیرجان و استمرار آموزش دانش‌آموزان و حضور آنها در آموزش‌های مجازی؛ امروز 608  دستگاه تبلت به ارزش 20 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت شهرستان سیرجان اهداء شد.

 اکبر محیاپور رئیس اداره آموزش و پرورش سیرجان در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جاری 4 هزار دانش‌آموز فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی بودند که تاکنون یک‌هزار و 600 نفر تبلت یا گوشی همراه با کمک خیران و شرکت‌های صنعتی و معدنی دریافت کردند و یک‌هزار 500 نفر دانش‌آموز هنوز نیازمند امکانات تحصیل در فضای آموزشی هستند.

 آقای عباس ضیاء معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شهرستان سیرجان از شهرستان‌های موفق استان و کشور در حمایت‌های خیران در همه زمینه‌ها است و ما در حال حاضر 76 هزار دانش‌آموز فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی داریم که نیازمند حمایت  نیکوکاران و خیران برای رفع مشکل آنها هستیم.

 اسفندیارپور معاون شرکت توسعه و آهن و فولاد سیرجان و یزدانی مدیرعامل شرکت گهرعمران هم در حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌بضاعت شهرستان سیرجان ضمن اشاره به موفقیت‌های این شرکت‌ها در عرصۀ تولید کشور، از حمایت‌ها و مساعدت‌های خداپسندانه و پیشتازبودن این شرکت در امر مسئولیت‌های اجتماعی در مقاطع سخن گفتند و عنوان کردند: این شرکت‌ها همواره در حوادث غیرمترقبه و نیز تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان‌ها به حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و دیگر آسیب‌دیدگان پرداختند و با تأمین تجهیزات موردنیاز سیستم بهداشت و درمان شهرستان، نمونۀ ای قابل‌ارائه‌ای از تعهد و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را ارائه دادند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم با یادآوری کمک‌ها به دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سال‌های اخیر، از مدیریت شرکت توسعه آهن و فولاد و گهر عمران جهت همدلی و مشارکت در رفع نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار به ابزارهای آموزشی به‌ویژه تبلت دانش‌آموزی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: کلیدخوردن این سنت حسنه کافی بود تا هر کس در هر جایگاهی در قالب فعالیت‌های نوعدوستانه برای هموار کردن مسیر علم‌آموزی نونهالان و نوجوانان دیارش بکوشد.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان نیز جاری شدن سنت حسنه اهدای تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند را موجب رفع مشکلات آموزشی آنها دانست و عنوان کرد: این سنت حسنه، گامی برای اتخاذ تدابیر لازم در این حوزه است تا آینده‌سازان دیارمان از درس و مدرسه بی‌بهره نمانند و رودخانه جاری علم آموزشی از حرکت باز نایستد.

وی افزود: برای رفع کمبود یک‌هزار و 400 دستگاه تبلت نیز کمک‌های لازم را جمع‌آوری و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهیم تا تمامی دانش‌آموزان در سطح شهرستان از حضور در فضای مجازی برای کسب علم و دانش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول