اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عسگری: تکواندوی ایران همیشه سه تیم خوب دارد/ از این رشته همواره توقع دارند

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: توقع از تیم ملی ایران زیاد است و تا زمانی این توقع در تمامی مسابقات روی تیم باشد بالطبع روی بازیکنان فشار می‌آورد.

عسگری: تکواندوی ایران همیشه سه تیم خوب دارد/ از این رشته همواره توقع دارند

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که فرایند دعوت برترین‌های لیگ به تیم ملی چگونه خواهد بود، اظهار داشت: بعد از اینکه مسابقات لیگ تکواندو تمام شد، عملکرد همه بازیکنان را مورد رصد و ارزیابی قرار می‌دهیم. نفرات اول تا سوم هر وزن به اضافه چند بازیکن خوب که تیم‌های‌شان به دور بعد صعود نکرده است و یا تکواندوکار آینده‌داری در مسابقات به حریف قوی باخته، این نفرات را انتخاب می‌کنیم. مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی در یک تاریخی در نظر گرفته می‌شود، این تعداد نفرات در رقابت انتخابی شرکت خواهند کرد. سپس برنده‌ها این انتخابی به اردوی تیم ملی می‌آیند. در داخل اردوی تیم ملی هم مرحله به مرحله ریزش‌ها ادامه پیدا می‌کند تا نفرات به عدد 8 که ترکیب تیم برای شرکت در مسابقات جهانی است، برسد.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه هم اکنون به خاطر بیماری کرونا شرایط حساس است و تاریخ دقیق برگزاری مسابقات بین‌المللی مشخص نیست، عنوان کرد: تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا را اتحادیه آسیا اعلام کرده است ولی هنوز روی سایت فدراسیون جهانی نرفته است و شاید تعویق یا کنسل شود. نباید این قدر زود درباره مسابقات صحبت کرد و باید صبر کنیم تاریخ قطعی شود. هیچ چیزی در مورد این بیماری خطرناک قابل پیش بینی نیست. این ویروس جهش‌هایی دارد و حتی بازی‌های المپیک را تحت‌تاثیر قرار داده است.

وی افزود: تا به امروز تکواندو ایران همیشه سه تیم خوب را برای اعزام به مسابقات بین‌المللی یا تورنمنت‌های مختلف داشته است چون حضور در رقابتها محک خوبی برای بازیکنان‌مان است.

عسگری خاطرنشان کرد: تکواندو ایران این قدر خوب است که وقتی وارد مسابقات می‌شود از تیم توقع دارند. تا زمانی این توقع در تمامی مسابقات روی تیم است بالطبع روی بازیکنان فشار می‌آورد. بازی‌های المپیک که اوج مسابقات است و شرایط خاص خودش دارد. ابتدا امیدوارم سه سهمیه را در بازی‌های المپیک توکیو داشته باشیم و سپس تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به نتیجه مدنظر و هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول