اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

نتانیاهو عکس ترامپ را از توئیترش حذف کرد

نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی عکس خود با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را از پروفایل حساب توئیتری خود برداشت.

نتانیاهو  عکس ترامپ را از توئیترش حذف کرد

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از یو اس نیوز، اورشلیم (رویترز) - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی روز سه شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده را که در یک شکست آشکار با یک متحد سیاسی در معرض استیضاح نیز قرار دارد، از عکس بنر حساب توییتر خود حذف کرد.

عکسی از نشستن نتانیاهو در کنار ترامپ در جلسه کاخ سفید مدتها بود که در حساب رسمی توئیتر «نتانیاهو» قرار داشت. این عکس، شاهدی بر روابط نزدیک رهبر محافظه کار اسرائیل غاصب با رئیس جمهور جمهوری خواه و محبوبیت وی در اسرائیل، محسوب می شد.

اوایل روز سه شنبه، یک عکس دیگر، که نتانیاهو را در حال تزریق واکسن ویروس کرونا نشان می دهد، همراه با این شعار برای کمپین واکسیناسیون اسرائیل در بالای صفحه، «شهروندان اسرائیلی، ما به زندگی بازمی گردیم» جایگزین آن شد.

نتانیاهو حتی پس از شکست رئیس جمهور جمهوری خواه از جو بایدن دموکرات در انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر، در مدت کوتاهی با او در مورد سیاست سختگیرانه در قبال ایران و فلسطینی ها در ملاقات عکس ترامپ را همچنان نگه داشته بود.

این عکس ماه گذشته برای مدت کوتاهی با تصویری با مضمون تعطیلات حنوکا جایگزین شد و این گمانه زنی های رسانه ای در مورد تصمیم نتانیاهو برای فاصله گرفتن از ترامپ را افزایش داد.

اما هنگامی که جشنواره هشت روزه یهودیان به پایان رسید، ترامپ دوباره ظاهر شد اگرچه دیگر با نتانیاهو در یک عکس تنها نبود.

در عوض ، نتانیاهو تصویر بنری از خود را به همراه رئیس جمهور و وزرای خارجه امارات متحده عربی و بحرین با امضای توافق نامه ای در کاخ سفید در ماه سپتامبر در مورد رسمیت بخشیدن به روابط با اسرائیل منتشر کرد.

یک روز قبل از اینکه انتظار می رفت مجلس نمایندگان ایالات متحده در مورد استیضاح دوم ترامپ پس از حمله هفته گذشته حامیانش به کنگره شروع به کار کند، هیچ توضیحی درباره ناپدید شدن ترامپ در سایت نتانیاهو داده نشد.

نتانیاهو پس از حذف عکس ترامپ، روز پنجشنبه در مقدمه چینی برای امتیازگیری از دولت جدید واشنگتن، در اظهارات تلویزیونی، وقایع تسخیر کنگره آمریکا توسط حامیان ترامپ را وحشیگری خواند و گفت که اطمینان دارد دموکراسی آمریکا پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول