اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه‌های دارای پیشرفت قبل از پایان کار دولت بهره‌برداری شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی مناسب در شهرستان‌های این استان تا قبل از پایان کار دولت دوازدهم بهره‌برداری شود.

پروژه‌های دارای پیشرفت قبل از پایان کار دولت بهره‌برداری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با فرمانداری‌های استان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استقرار دبیرخانه نظام پیشنهادات استانداری و تشکیل شورای مشورتی کارکنان از دستاوردهای درخشان دفتر برنامه‌ریزی است و فرمانداران نسبت به تشویق همکاران در مشارکت و همفکری در سازمان اهتمام ورزند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان‌ها پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و دولت در پی افتتاح و بهره‌برداری است، فرمانداران نسبت به تأمین اعتبار لازم از اعتبارات شهرستان اقدام کنند تا این طرح‌ها قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان افزود: با عنایت به سیاست انقباضی دولت در اعتبارات سال جاری و تأکید بر صرفه‌جویی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران نسبت به صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها و عدم ایجاد تعهد مازاد، اهتمام ویژه به عمل آورند.

سعدالدین بیان کرد: نظر به تکلیف قانونی در خصوص فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تأمین بخشی از اعتبارات لازم جاری و عمرانی، فرمانداران نسبت به شناسایی و پیگیری فروش این اموال از طریق ادارات کل استانی اقدام کنند.

انجام هماهنگی در خصوص پیگیری امور مربوط به دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، استماع نقطه نظرات معاونان برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها و پیگیری امور مربوط به آموزش و پژوهش و برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این نشست بوده است.

دستگاه‌ها از احداث ساختمان‌های جدید جلوگیری کنند

جلسه تعیین تکلیف ساختمان جهاد کشاورزی و فرمانداری مهدی‌شهر نیز با هدف ساماندهی فضاهای اداری این شهرستان و استان سمنان بین دستگاه‌های سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های بهره‌بردار و تعیین تکلیف ساختمان فرمانداری مهدی‌شهر برگزار و با بررسی مسائل و مشکلات موجود، راهکارها و تصمیمات لازم اتخاذ شد‌.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این‌گونه جلسات تأمین نیاز محیطی و فیزیکی اداری در دستگاه‌های اجرایی استان است.‌

سعدالدین بیان کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا با ساماندهی ساختمان‌ها و فضاهای موجود اداری از گسترش ساختمان‌سازی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با کمک دستگاه‌های اجرایی باید از فضای موجود با بهره‌برداری کامل استفاده شود و از احداث ساختمان‌های جدید با توجه به کمبود اعتبارات جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول