اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

یکپارچه‌سازی امور آب و فاضلاب سامان به پایان رسید

فرماندار شهرستان سامان گفت: یکپارچه‌سازی امور آب و فاضلاب شهرستان‌ها در سامان به ایستگاه آخر رسید.

یکپارچه‌سازی امور آب و فاضلاب سامان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کمال اکبریان عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، گفت: قطار یکپارچه‌سازی امور آب و فاضلاب شهرستان‌ها در سامان به ایستگاه آخر رسید.

فرماندار شهرستان سامان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مسؤولان شرکت آب و فاضلاب ادامه داد: توجه به تأمین آب بیش از نیاز آماری و استانداردها در شهرها و روستاهای شهرستان سامان به واسطه توریست پذیر بودن آن‌ها از جمله درخواست‌های مردم است که البته تا کنون با زحمات کارکنان آب و فاضلاب به انجام رسیده است.

وی با تشکر از راه‌اندازی آب و فاضلاب در بخش زاینده‌رود جهت ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم شهر هوره و روستاهای آن مناطق افزود: امید است که تکمیل طرح‌های در دست اجرای آب و فاضلاب به زودی انجام شود و مردم بزودی از برکت و مزایای آن‌ها بهره‌مند گردند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره  شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی که در جهت چابک‌سازی سیستم و ارائه خدمات بهتر انجام گردید، اظهار کرد: امید است که با به انجام رسیدن این مهم و استفاده از ظرفیت‌های دو شرکت بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول