اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب ۱۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌نو

بخشدار قلعه‌نو گفت: ۱۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌نو تخریب و به موجب آن ۳ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی و رفع تصرف شد.

تخریب ۱۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش قلعه‌نو

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، علیرضا صادقی بخشدار قلعه‌نو بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۱۸ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز به مساحت ۳هکتار از اراضی کشاورزی در روستای عشق آباد بخش قلعه‌نو با حضور عوامل بخشداری، انتظامی، جهادکشاورزی و دستگاه‌های امنیتی تخریب و آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد کم شدن زمین‌ها و افزایش ساخت‌وسازها و به غارت رفتن منابع و ثروت ملی هستیم، گفت: متأسفانه ساخت‌وسازهای غیرمجاز که در اراضی کشاورزی است، توسط برخی افراد سودجو اتفاق می‌افتد و حتی خود کشاورز نیز متضرر می‌شود.

بخشدار قلعه‌نو یکی از اقدامات پیشگیرانه را برخورد و مقابله با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز دانست و افزود: امروز می‌توان با حضور کلیه دستگاه‌های مربوطه برخورد قاطعی با متخلفان اعمال کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول