اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راهیابی ۲ دهیار قشمی به المپیاد علمی دهیاران کشور

بخشدار بخش حرا قشم از راهیابی ۲ دهیار این جزیره به چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور خبر داد.

راهیابی ۲ دهیار قشمی به المپیاد علمی دهیاران کشور

وحید جابری شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم از راهیابی 2 دهیار این جزیره به چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور خبر داد.

وی افزود: «محمد مرادی» دهیار روستای چاهو غربی و «علی تشه» دهیار روستای توریان جزیره قشم با موفقیت در ششمین آزمون مکاتبه‌ای مجوز ورود به این المپیاد را کسب کرده‌اند.

بخشدار بخش حرا شهرستان قشم تصریح کرد: چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور با حضور نفرات برتر این آزمون همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

جابری افزود: منابع آزمون و همچنین المپیاد شامل قوانین و مقررات دهیاری‌ها، اقتصاد روستایی، گردشگری روستایی، قوانین و مقررات مالی دهیاری و شوراها، اصول و مبانی بهداشت روستایی، ضوابط و مقررات فنی و عمرانی، مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: مجموعا ۲۱۰ دهیار برتر ششمین آزمون مکاتبه‌ای کشور در این المپیاد به رقابت خواهند پرداخت که هفت دهیار از شهرستان‌های رودان، بندرلنگه، بندرعباس و قشم به نمایندگی از دهیاران استان هرمزگان در آن حضور خواهند داشت.

جابری اضافه کرد: آموزش و توانمندسازی دهیاران از مهمترین مولفه‌های توسعه علمی و پایدار روستایی به شمار می‌رود که انتظار است ۲ دهیار جزیره قشم و دیگر دهیاران هرمزگان با موفقیت در این المپیاد توان علمی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول