اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امکان تغییر در برگزاری انتخابات شورای شهر/ ۲۰ اسفند آغاز ثبت‌نام نامزدها

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی ممکن است اصلاحاتی در آیین‌نامه‌ها را داشته باشیم.

امکان تغییر در برگزاری انتخابات شورای شهر/ ۲۰ اسفند آغاز ثبت‌نام نامزدها

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر باید حداکثر ۳ ماه قبل از ثبت‌نام گواهی عدم سوءپیشینه‌ دریافت کنند، اظهار داشت: داوطلبان باید از تاریخ ۲۰ آذر تا ۲۶ اسفند ۹۹ گواهی عدم سوءپیشینه‌ را تهیه کنند و موقع ثبت‌نام ارائه بدهند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان افزود: از تاریخ ۱۹ اسفند ۹۹ از سوی فرمانداران صدور آگهی ثبت‌نام اعلام خواهد شد و از ۲۰ تا ۲۶‌ اسفند ماه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان استعفای داوطلبان در قانون قبل از ثبت‌نام اعلام شده است، بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستا‌ها و حوزه‌های عشایری از روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز و تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

رفیعی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر صحبت درباره نحوه اجرای انتخابات زود است چون امکان دارد با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی دستورالعمل‌های جدیدی صادر شود که اصلاحاتی در آیین‌نامه‌ها را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول