اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

«میه‌رگی کوو» و «وطوپیا» به جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: نمایش‌های «میه‌رگی گو» و «وطوپیا» به بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافتند.

«میه‌رگی کوو» و «وطوپیا» به جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافتند

عبیدالله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نمایش‌های «میه‌رگی گو» و «وطوپیا» به بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه‌ یافتند.

وی با اشاره به اینکه این دو اثر کار نویسندگان و کارگردانان کردستانی است، افزود: نمایش «میه‌رگی کوو» به نویسندگی و کارگردانی فریدون احمدی و نمایش «وطوپیا» به نویسندگی و کارگردانی سیدسوران حسینی به عنوان نمایش‌های منتخب در بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی و برگزیده شدند.

وی اعلام کرد: سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را مدیریت می‌کنند.

رستمی اضافه کرد: 25 اثر به مرحله نهایی بخش مسابقه و مهمان نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره  تئاتر فجر راه یافته‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 20 اثر از جمله دو اثر از استان کردستان در بخش مسابقه این بخش از جشنواره حضور خواهند یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص تاریخ برگزار و سایت اصلی جشنواره اضافه کرد: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود.

آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول