اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم ری در پرداخت زکات افزایش دو برابری داشتند

مسؤول شورای زکات شهرستان ری گفت: جمع درآمد زکات شهرستان ری در ۹ماهه سال جاری یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

مردم ری در  پرداخت زکات افزایش دو برابری داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت‌الاسلام باقری مسؤول شورای زکات شهرستان ری روز سه‌شنبه در جلسه شورای زکات اظهار کرد: شهرستان ری دارای ۱۰۳ روستا است که از این تعداد ۶۵ روستا مشمول پرداخت زکات غلات و ۱۱ روستا پرداخت کننده زکات واجب هستند.

وی گفت: کشاورزان، دامداران و مودیان زکات در شهرستان ری نسبت به پرداخت زکات اهتمام ویژه دارند و زکات را معمولا به همسایه و آشنایان و یا دفاتر مراجع و معتمدین شهرستان پرداخت می‌کنند.

مسؤول شورای زکات شهرستان ری جمع درآمد زکات شهرستان در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: دبیرخانه شورای زکات عهده دار تجمیع و فرهنگسازی برای پرداخت زکات است که در این راستا در ۹ ماهه سال جاری در شهرستان ری مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان زکات فطریه، ۱۸۴ میلیون تومان زکات واجب و ۵۸۲ میلیون تومان زکات مستحب جمع‌آوری که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول