اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی قم در دهه فجر

رئیس گروه فنی نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آماده‌سازی چند طرح ورزشی برای بهره‌برداری در بهمن ماه و دهه مبارک فجر خبر داد.

بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی قم در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هر ساله در گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با برنامه‌ریزی دولت توسط دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی طرح‌های متنوعی در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسند که از مهمترین آنها در حوزه ورزش و جوانان است.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز که معمولا هر ساله در دهه فجر یا دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی، از طرح‌های مختلف عمرانی به منظور توسعه سرانه فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی بهره‌برداری می‌کند یا به تجهیز و بازسازی اماکن ساخت قدیم می‌پردازد، برای دهه فجر 1399 در حال آماده‌سازی چند طرح برای بهره‌برداری در این مناسبت ملی است.

مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان یکی از با سابقه‌ترین فضاهای ورزشی موجود در استان قم است که اداره کل ورزش و جوانان به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه ورزش به تجهیز و بازسازی بخش‌هایی از آن اقدام کرده که شامل زمین چمن فوتبال و زمین تنیس و به‌سازی و زیباسازی محوطه این مجموعه است.

مجید سامانی رئیس گروه فنی نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این خصوص اظهار کرد: در استادیوم فوتبال این مجموعه، زمین چمن به طور کامل تعویض و با استانداردهای روز فوتبال دنیا نصب شده است، همچنین دکل روشنایی ورزشگاه، سکوهای تماشاگران تجهیز شده است.

وی ادامه داد: همزمان با ترمیم استادیوم فوتبال ورزشگاه شهید حیدریان، دفاتر هیات‌های ورزشی استان قم که زیر سکوهای ورزشگاه قرار داشتند نیز بازسازی و تجهیز شده و به شکلی مدرن و زیبا در اختیار هیات‌ها قرار گرفته است، ضمن اینکه زمین تنیس و اتاق انبار مجموعه نیز بازسازی شد و اتاقی ویژه برگزاری کلاس‌های آموزشی در سالن شهید رضائیان این مجموعه ایجاد شد.

رئیس گروه فنی نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تجهیز جایگاه VIP سالن دو هزار نفری مجموعه حیدریان خبر داد و افزود: با همکاری بخش خصوصی باشگاه پرورش‌اسب و سوارکاری عادیات نیز در روستای طایقان بخش سلفچگان مراحل پایانی احداث خود را سپری می‌کند و ان‌شاءالله در دهه مبارک فجر با حضور مسوولان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول