اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه المپیک: پیشنهادی از زوریا برای جذب زاهدی نرسیده است

مدیر باشگاه المپیک دونتسک اوکراین به شایعات احتمال انتقال مهاجم ایرانیشان به تیم زوریا واکنش نشان داد.

باشگاه المپیک: پیشنهادی از زوریا برای جذب زاهدی نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها در رسانه های اوکراین احتمال انتقال شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس و کنونی المپیک دونتسک به زوریا در راس اخبار ورزشی قرار دارد.

زاهدی با درخشش در ترکیب المپیک دونتسک توجه ها را به خود جلب کرده است. او در نیم فصل اول لیگ اوکراین با زدن 6 گل بهترین گلزن لیگ است.

در همین رابطه آلکسی آنتونوف، مدیر باشگاه المپیک دونتسک در مصاحبه با سایت «Tribuna» اوکراین گفت: پیام هایی از باشگاه زوریا دریافت کردم که آنها به شهاب زاهدی علاقه مند هستند. البته هنوز چیزی مشخص نیست. مذاکرات درباره انتقال زاهدی با باشگاه زوریا در جریان است ولی جزئیاتی از مذاکرات طرفین تا الان چیزی وجود ندارد.

وی افزود: می توانم بگویم این انتقال انجام می شود اما تا الان هیچ کسی نمی داند در آینده چه چیزی اتفاق می افتد. هنوز پیشنهادی رسمی از زوریا به ما نرسیده و کسی از ارزش این بازیکن از ما سوال نکرده است. این ها تنها مقاله هایی است که در رسانه ها وجود دارد که به ما هشدار دادند زوریا با زاهدی در حال مذاکره است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول