اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در منطقه 32 شهرکرد/ 5 واحد توزیع و استعمال مواد مخدر پلمب شد

طرح پاکسازی نقاط آلوده با حضور دادستان چهارمحال و بختیاری، فرمانده انتظامی استان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در منطقه 32 شهرستان شهرکرد به اجرا درآمد که در این راستا 5 واحد مسکونی توزیع و استعمال مواد مخدر پلمب شد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در منطقه 32 شهرکرد/ 5 واحد توزیع و استعمال مواد مخدر پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز طرح پاکسازی نقاط آلوده با حضور دادستان چهارمحال و بختیاری، فرمانده انتظامی استان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در منطقه 32 شهرستان شهرکرد به اجرا درآمد.

عبدالرضا علیمحمدی در این بازدید گفت: این طرح به منظور جلوگیری از توزیع و مسدود کردن پاتوق‌های تهیه و استعمال مواد مخدر اجرا شده است و تا زمانی که وضعیت سفیدی را در استان پیدا نکنیم این طرح ادامه‌دار است.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر با کسی مماشات نخواهیم داشت و برخوردهای قانونی و قضایی ما جدی و مستمر است.

منوچهر امان‌اللهی نیز در بازدید از اجرای این طرح گفت: برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و اجرای طرح‌های ضربتی در راستای مبارزه موثر با مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای سال قریب به 900 طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان به اجرا در آمد که عمدتا مربوط به مرکز استان بود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از دو هزار  و 700 نفر در این طرح‌های مقابله‌ای با مواد مخدر  دستگیر شده‌اند و شاهد افزایش چشمگیر کشفیات هستیم.

امان‌اللهی تصریح کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در سطح استان سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول