اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

700 هزار خدمت آزمایشگاهی به تحقیقات قدرتمند حوزه فناوری اختصاص یافت

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با ارائه بیش از 700 هزار خدمت آزمایشگاهی به توسعه این فناوری در کشور کمک کرده است.

700 هزار خدمت آزمایشگاهی به تحقیقات قدرتمند حوزه فناوری اختصاص یافت

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال 93 فعالیت خود را شروع کرد. این شبکه طی این سال‌ها تلاش کرد تا بتواند خدمات مختلفی به اعضای خود ارائه کند. خدماتی که افزایش کیفیت این حوزه در کشور را به همراه داشته باشد.

بر همین اساس نیز در این چند سال، مشتریان شبکه از 703 هزار و 123 خدمت اعتباری ارائه شده از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شده‌اند.

همچنین این شبکه در این مدت، حدود 40 میلیارد تومان یارانه دریافت خدمات به اعضای باشگاه مشتریان خود ارائه کرده است. خدماتی در حوزه‌های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست‌فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات آزمایشگاهی، حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول