اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه جهاد با کنشگری مثبت و تزکیه نفس تداوم می‌یابد

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: مبارزه و جهاد، کنشگری مثبت همراه با تزکیه نفس، عبادت و تعبد ، دفاع از ولایت، بندگی کامل خداوند، آمر بودن به معروف و ناهی بودن از منکر و بصیرت از ویژگی‌های مومنان واقعی است.

راه جهاد با کنشگری مثبت و تزکیه نفس تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام موسی پولادی پیرامون منزلت والا و جایگاه ارزنده حضرت «فاطمه زهرا (سلام اللّه علیها)» و همچنین خدمات و مجاهدت‌های بی‌نظیر سردار سرافراز جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (رضوان اللّه تعالی علیه) اظهار داشت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (رضوان اللّه تعالی علیه) عمر بابرکت خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و مبارزه با نظام سلطه و ایادی استکبار در منطقه سپری نمود که پاداش آن توفیق شهادت در راه خدا بود.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک اندیشه و مکتب در جهان اسلام بروز و ظهور یافت و همه ما وظیفه داریم با حمایت از ولایت مطلقه فقیه ، تکیه بر مقاومت و تبعیت از آرمان های آن شهید والامقام از این مکتب انسان ساز بهره کافی را ببریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان با اشاره به آیات متعدد از قرآن کریم در خصوص ویژگی های مؤمنین راستین و مجاهدان راه خدا ؛ مبارزه و جهاد، کنشگری مثبت همراه با تزکیه نفس، عبادت و تعبد ، دفاع از ولایت، بندگی کامل خداوند، آمر بودن به معروف و ناهی بودن از منکر و بصیرت را از جمله ویژگی های مؤمنین حقیقی برشمرد و تأکید کرد: تمامی این اوصاف و ویژگی ها در سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی متجلی بود و همین موضوع باعث شد که ایشان در قلب تک تک مسلمانان و انسانهای آزاده جای داشته باشند.

ریشه یابی روز «بصیرت و میثاق با ولایت»، محکوم کردن فتنه و فتنه گران و تأکید بر لزوم برخورداری از بینش سیاسی به منظور خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام والمسلمین پولادی در این مراسم بود.

حجت الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: دشمنان 41 سال در تلاش برای زمین‌گیر کردن نظام جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به کیان ملت ایران بوده‌اند و در این راه از هیچ جنایتی حتی از ترور فرزندان ملت ایران در اشکال مختلف نیز دریغ نکردند و ما باید بدانیم که ماهیت چهره اصلی آمریکا همین ترور و تجاوز به حقوق ملت‌ها است و در این راه فریب نخوریم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول