اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود.

فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای خانه احزاب آذربایجان‌شرقی، وحدت و همدلی میان اعضای این مجموعه را برای تحقق و توسعه تحزب‌گرایی مهم دانست و اظهار داشت: اختلاف سلیقه میان گروه‌های سیاسی طبیعی است، اما این امر خود عاملی برای توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه خانه احزاب استان از آن به خوبی بهره گرفته است.

وی، خواستار ایفای نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف توسعه استان شد و تاکید داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی و صنفی به عنوان نمایندگان اقشار و توده‌های مختلف مردم می‌توانند در تبیین مشکلات و ارائه راهکار نقش اساسی ایفا کنند.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات معطوف شود، گفت: از احزاب سیاسی انتظار می‌رود با ایجاد بسترهای لازم زمینه مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم، نخبگان و دانشگاهیان را در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی فراهم آورند.

وی ادامه داد: خانه احزاب استان توانسته گروه‌های فعال سیاسی را با هم هماهنگ کرده و با سازمان‌دهی احزاب، روند هم‌افزایی در استان ایجاد شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه این جلسه برای هم‌فکری برای توسعه استان تشکیل شده، گفت: سعی می‌کنیم در تصمیم‌سازی‌ها از نظرات احزاب بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، شفاف و قانونی، هدف اصلی ماست و از تمام مردم و بخصوص اقشار مهم و تاثیرگذار انتظار داریم،نهایت تلاش خود را برای افزایش مشارکت در این انتخابات به کار گیرند.

پورمحمدی با اشاره به نقش احزاب در مشارکت مردم،تاکید کرد: احزاب فعالیت‌هایشان را برای توسعه آگاهی‌های اجتماعی در راستای مشارکت بیشتر مردم افزایش دهند.

وی اظهار داشت: احزاب می‌توانند به عنوان نهادهایی متعهد، افرادی شایسته را برای انتخاب مردم معرفی کنند که دنبال منافع عمومی بوده و پس از انتخاب نیز در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به راه‌اندازی مجمع مشورتی استان با حضور نماینده ولی فقیه و مسوولان و نمایندگان سابق و فعلی استان،گفت: همه با هم برای توسعه و پیشرفت استان، هم پیمان شده‌ایم و بدون دخالت دادن نگرش‌های سیاسی، در مسیر تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که تقویت همدلی و همراهی همه جانبه در استان، باعث انجام کارهای بزرگ و رفع بسیاری از مشکلات استان می شود.

پورمحمدی تاکید کرد: تا آخرین روز و ساعت خدمت، برای رفع مشکلات و توسعه پایدار استان تلاش می‌کنیم و با حرکت در محور و مسیر اعتدال، برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.

وی،از عملکرد دستگاه‌های نظارتی در بازداشت مدیران متخلف قدردانی کرد و گفت: چنین برخوردهایی، حاکی از رویکرد نظام برای مبارزه با فساد و سلامت سیستم اداری است.

نمایندگان احزاب و تشکل‌‌های سیاسی استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و مشکلات مختلف استان پرداختند.

انتهای پیام/60001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول