اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«گلدون‌خان» پیر شد/ صورت بازیگر زن سوخت + عکس

گریم آتنه فقیه‌نصیری در فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» و امیرمحمد متقیان در «طبقه یک و نیم» جالب توجه است.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، امیرمحمد متقیان بازیگر نقش «گلدون خان»‌ در محله گل و بلبل، بعد از چند سال همکاری با عموپورنگ در تلویزیون، اکنون نخستین حضور سینمایی‌اش را تجربه می‌کند.

متقیان با نقش و چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی و نویسندگی حسین نمازی حضور دارد.

داستان این فیلم کمدی اجتماعی در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است.

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، مهران رجبی و مانی سقاباشی (بازیگر خردسال) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

 

 

* سوختگی شدید بازیگر زن

طبق اعلام روابط عمومی فیلم سینمایی «خانه ماهرخ»، آتنه فقیه نصیری که مدتی از عرصه بازیگری دور بود، با گریم متفاوتی به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌آید.

فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی مشترک محمد محمدی و شهاب حسینی در میان ۶۲ فیلم بلند سینمایی است که حائز شرایط حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هستند و مورد داوری خواهد گرفت.

در خلاصه داستان این فیلم اجتماعی آمده است: «ماهرخ که مشغول بازی در اولین فیلمش است، وارد خانه می‌شود و توسط همسرش کیوان و دوستانِ مشترکشان، به مناسبت تولدش غافلگیر می‌شود. حجم برف شادی روی سر و هیکل ماهرخ بیش از حد است، کیوان به او نزدیک می‌شود و همین که برای روشن کردنِ شمعِ روی کیک فندک می‌زند، ماهرخ آتش می‌گیرد. کیوان به اتهام به آتش کشیدنِ ماهرخ، دادگاهی می‌شود و شبهات و سوالاتِ متعددی مطرح می‌شود. ظاهراً کیوان به دلیل حسادت یا مخالفتش با ماهرخ برای بازی در فیلم چنین بلایی را سرش آورده است. همین حسادت یا شبهات، داستان را به مسائل اجتماعیِ پیرامون سینما سوق می‌دهد.»

امیررضا دلاوری، الهام نامی، رضا نجفی، رحمان باقریان و مهری آل آقا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

 

* گریم شهید ستاری در فیلم سینمایی «منصور»

فیلم سینمایی «منصور» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج  به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی که مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند، در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

 این فیلم سینمایی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملا ایرانی می‌پردازد.

محسن قصابیان نقش شهید ستاری را در فیلم سینمایی « منصور» ایفا می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول