اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای 125 تبلت و لپ‌تاپ به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان سیریک

رئیس کمیته امداد شهرستان سیریک از اهدای 125 دستگاه تبلت و لپ تاپ به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

اهدای 125 تبلت و لپ‌تاپ به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یعقوب برخورداری بر تهیه و توزیع تجهیزات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان جامعه هدف تأکید و گفت: کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و باهم افزایی منابع دولتی، کمک‌های خرد مردم، حمایت حامیان ایتام و محسنین، مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌ها تلاش می‌کند تا هیچ دانش‌آموز نیازمندی از تحصیل باز نماند که بر همین اساس از ابتدای شروع مدارس با کمک خیران و حامیان نیکوکار تاکنون 125 دستگاه تبلت و لپ تاپ تهیه و بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی افزود: این تعداد دستگاه که شامل 81 دستگاه تبلت و 44 لپ تاپ به ارزش یک میلیارد و شش میلیون تومان بوده که این دستگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین دانش آموزان و دانشجویان خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر 774 دانش‌آموز و 89 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سیریک هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سیریک ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خیرین و حامیان نیکوکار که در یاری‌رسانی نیازمندان مشارکت می‌نمایند، گفت: مردم عزیز می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از طریق کد دستوری #۰۷۶11*۸۸۷۷* در تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مشارکت نمایند.

 انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول