اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: «طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی» در حوزه آسیب‌های اجتماعی در کردستان جمع‌‌آوری و طرح‌های برتر تشویق می‌شوند.

طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان در جلسه کمیته استانی رویداد ملی «طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های فرهنگی استانی» اظهار کرد: توجه به طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های فرهنگی استانی و شهرستانی با نگاهی ویژه به حوزه آسیب‌های اجتماعی، می‌تواند به خروجی کارآمدی برای دستگاه‌های فرهنگی تبدیل شود.

وی عنوان کرد: جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه‌سازی مردمی و امر تبلیغ دین و ماموریت گام دوم انقلاب تدوین و عرضه شده است.

وی بیان کرد: براین اساس طرح‌های پیشنهادی دستگاههای فرهنگی، تشکل‌های مردمی و فعالان فرهنگی در حوزه آسیب‌های اجتماعی رصد و پایش می‌شود و حمایت مادی و معنوی از طرح‌های پیشنهادی برتر و کیفی انجام می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: ایجاد بانک اطلاعاتی از طرح‌های پیشنهادی و ارتقای انگیزشی فکری و مهارتی فعالان برتر فرهنگی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از اهداف جمع‌‌آوری طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: محورهای محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است و تمامی صاحبنظران و فعالان فرهنگی استان می‌توانند طرح‌های خود را با محورهای یاد شده تا 13 بهمن ماه امسال به آدرس ایمیل khabar.kd.ir ارسال کنند.

وی گفت: طرح‌های برتر ارسال شده به کردستان با اهدای جوایزی تقدیر خواهند شد و طرح‌های برتر که در سطح کشوری پذیرفته شوند جوایز 10 میلیونی و طرح‌های مستعد حمایت نیز جوایز هفت میلیون تومانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول