اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مراسم عزاداری هیأت رزمندگان اسلام در حرم امام/ برای حضور باید ثبت‌نام کنید

ویژه‌برنامه خبرگزاری فارس به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه دوم با عنوان سوگواره «شفیعه» به صورت پخش زنده از صفحه اینستاگرام و سایت این خبرگزاری پخش می‌شود.

مراسم عزاداری هیأت رزمندگان اسلام در حرم امام/ برای حضور باید ثبت‌نام کنید

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت رزمندگان اسلام با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم، ۳ مراسم عزاداری در حرم مطهر امام خمینی (ره) براساس آخرین شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور محدود افراد برگزار می‌کند.

مراسم اول روز شنبه ۲۷ دی‌ماه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۱۸ الی ۲۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق و با نوای محمدرضا غلامرضازاده و مهدی خادم برگزار می‌شود.

مراسم دوم روز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه به مناسبت ظهر شهادت حضرت زهرا (س) از ساعت ۱۲ الی ۱۴ با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و با نوای حسین هوشیار مراسم برگزار می‌شود.

همچنین مراسم شام شهادت حضرت زهرا (س) در همین روز از ساعت ۱۸ الی ۲۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و با نوای مرتضی طاهری و احمد واعظی برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این مراسم به دلیل آن که به صورت محدود برگزار می‌شود، تا پایان روز جمعه ۲۶ دی‌ماه در سایت رسمی هیأت رزمندگان اسلام از اینجا  اقدام کنند.

این مراسم البته به‌صورت زنده از رسانه اینترنتی مغناطیس تی وی در پیام رسان روبیکا و از طریق شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول