اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

والمارت و دیزنی هم کمک به نمایندگان مخالف بایدن در کنگره را متوقف کردند

دو شرکت والمارت و دیزنی هم اعلام کردند که کمک مالی به نمایندگان کنگره که به تایید انتخاب بایدن به عنوان پیروز انتخابات رأی منفی دادند، متوقف می‌کنند.

والمارت و دیزنی هم کمک به نمایندگان مخالف بایدن در کنگره را متوقف کردند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت والمارت که بزرگ‌ترین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در جهان به شمار می‌رود، امروز اعلام کرد که کمک مالی به نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره که به تأیید پیروزی بایدن در انتخاب ریاست جمهوری آمریکا رای منفی دادند را متوقف می‌کنند. 

شرکت والت دیزنی نیز گفته که رویکرد مشابهی را در قبال این نمایندگان در پیش خواهد گرفت.

والمارت در بیانیه خود که شب گذشته منتشر شد، گفته که به خاطر اتفاقات هفته گذشته و حمله به کنگره آمریکا کمیته اقدام سیاسی این شرکت به صورت دائم کمک‌های مالی به نمایندگان مخالف بایدن را متوقف می‌کند. 

البته فقط این شرکت‌ها نیستند که علیه جمهوریخواهان و در حمایت از بایدن دست به یکی کرده‌اند؛ چراکه چند ده شرکت بزرگ آمریکایی نظیر آمازون، جنرال موتورز و مستر کارد نیز طی روزهای گذشته گفته‌اند که کمک مالی به نمایندگان کنگره آمریکا را متوقف می‌کنند.

از طرف دیگر بانک جی پی مورگان و گوگل نیز گفته‌اند نه تنها کمک مالی به جمهوریخواهان را متوقف کرده‌اند، بلکه به هیچ یک از نمایندگان مجلس و سنای آمریکا پولی پرداخت نخواهند کرد. 

این رویکردها نشان می‌دهد که برخی شرکت‌های آمریکایی که تا پیش از این در کمک به جمهوریخواهان و حتی دمکرات‌ها پیشقدم بودند، حالا با حمله هفته گذشته طرفداران ترامپ به کنگره در حال ارزیابی دوباره شرایط برای حمایت‌های سیاسی خود هستند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول