اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سامانه بارشی در راه استان/ اصفهان نفس می‌کشد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با نفوذ سامانه ضعیف به استان اصفهان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود و به تدریج از میزان غلظت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود.

سامانه بارشی در راه استان/ اصفهان نفس می‌کشد

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم پایداری جو بر روی استان اصفهان طی امروز تا اواسط فردا است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت با توجه به پایداری جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلان‌شهر اصفهان شاهد افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی خواهیم بود و بنابراین در بسیاری از ساعات شاخص کیفیت هوا ناسالم برای عموم پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان بیان کرد: از فردا بعد از ظهر با نفوذ سامانه ضعیف به استان اصفهان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده برف و باران در غرب و جنوب خواهیم بود و به تدریج از میزان غلظت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای اصفهان ۱۶ و کمینه دما منفی ۴ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۱۸ و سردترین نقطه فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول