اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: تعیین عوارض صادراتی فولادسازان و کف و سقف قیمت در بورس صحت ندارد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با رد تعیین عوارض صادراتی فولادسازان و کف و سقف قیمت عرضه در بورس در طرح تصویب شده در صحن علنی گفت: فقط کلیات طرح را تصویب کردیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: تعیین عوارض صادراتی فولادسازان و کف و سقف قیمت در بورس صحت ندارد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طرح رد و بدل شده در شبکه های مجازی به عنوان طرح تصویب شده در مجلس مبنی بر تعیین عوارض صادراتی فولادسازان و کف و سقف قیمت عرضه در بورس به بورس ۲۴ گفت: این طرح چیزی نیست که کلیات آن امروز در صحن علنی مطرح و تصویب شد.

حجت الله فیروزی افزود: اساساً متن طرح قابل انتشار نیست و فعلاً کلیات آن تصویب شده که به لحاظ ظاهری هم متن ارسالی با طرح کمیسیون متفاوت است. در صفحه اول طرح، اصلاحات و تعاریف و صفحه دوم روند اجرایی و ترکیب کمیته پایش و شرح وظایف قرار دارد. طرحی که در فضای مجازی توزیع شده یک متن دست نوشته یا تایپی است.

وی ادامه داد: اصلاً در طرح کمیسیون وارد مقوله کف و سقف قیمت‌گذاری فولاد نشده و فقط کلیات را تصویب کردیم. این طرح در کمیسیون، ۵ ماده دارد که در ماده اول توضیح دادیم سامانه جامع، انبار و .. چیست و توضیح اصطلاحات است. بخشی شیوه اجرایی شامل الزامات است که اشاره شده تمام زنجیره فولاد در بورس کالا عرضه شود. بخشی هم مربوط به زیرساخت‌ها است بطور مثال چگونه زیر ساخت خرده‌فروشی در بورس ایجاد و ساز و کار آن تعریف شود. بخشی هم مربوط به کمیته پایش که ترکیب اعضا و شرح وظایف آن مشخص شده است.

منبع: پایگاه خبری بورس پرس

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول