اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

درخواست مجمع نمایندگان استان مرکزی از وزیر تعاون: مدیرکل تعاون استان مرکزی را برکنار کنید

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی از نامه مجمع نمایندگان استان مرکزی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر برکناری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد.

درخواست مجمع نمایندگان استان مرکزی از وزیر تعاون: مدیرکل تعاون استان مرکزی را برکنار کنید

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاهی در راستای پیشبرد اهداف اظهار کرد: آغاز به کار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مصادف با سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم شد که این مهم مسائلی را در پی داشت.

وی افزود: شاکله دولت، جریانات اصلاح‌طلب و اعتدال بوده، اما مجلس ترکیبی مستقل از جریانات سیاسی و انقلابی دارد که همین امر موجب شد در استان‌های مختلف نمایندگان مجلس با استانداران مشکلات و تنش‌هایی داشته باشند که البته استان مرکزی نیز از این کلیت مستثنی نبود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی پس از برگزاری انتخابات شاهد برخی گلایه‌مندی و اتخاذ مواضع خاص از سوی استاندار و همچنین نمایندگان استان بودیم که این تنش حدود ۷ ماه به طول انجامید.

نظری عنوان کرد: در این مدت شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که استاندار بتواند در مجمع نمایندگان مجلس حضور پیدا کرده و در زمینه بررسی موضوعات مشارکت کند.

وی بیان کرد: ادامه روند برای استان و مردم خساراتی به دنبال داشته ضمن اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز در پیش است که همکاری و همدلی و تمرکز بر مشترکات مجلس و دولت که مطالبات مردمی است، باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، استاندار در جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی که در شهرستان خمین برگزار شد، حضور یافته و مسائل و نیازهای استان مورد بررسی قرار گرفت.

نظری افزود: در این نشست یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث عملکرد ضعیف برخی از مدیران همچون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که لزوم برکناری آن مطرح و مورد تاکید مجمع بود، همچنین اعضای مجمع در خصوص برخی دستگاه‌ها انتقادات جدی داشتند و از بازداشت‌های مدیران و این موضوعات به شدت گله‌ کردند.

وی گفت: مجمع نمایندگان استان همچنین در نامه‌ای به وزیر تعاون خواهان برکناری مدیرکل تعاون استان و انتخاب مدیری شایسته شدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول