اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رستمی: به ۳ امتیاز بازی با حفاری نیاز داشتیم/ میزبانی ایده‌آل نبود و عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان گفت: شرایط ما به نحوی بود که برای ثابت کردن توانایی بازیکنان خودمان به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم و به نتیجه رسیدیم.

رستمی: به ۳ امتیاز بازی با حفاری نیاز داشتیم/ میزبانی ایده‌آل نبود و عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی بعد از دیدار با حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شرایط ما به نحوی بود که برای ثابت کردن توانایی بازیکنان خودمان به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم و به نتیجه رسیدیم.

سرمربی تیم کوثر اصفهان ادامه داد: بازی حساسیت بالایی داشت و نیمه اول روی ۲ اتفاق گل خوردیم و این ۲ گل باعث شد کار ما سخت شود اما هفته آینده استراحت داریم و با اضافه شدن ۳ بازیکن به تیم، شرایطمان در جدول بهتر خواهد شد.

وی در مورد داوری تصریح کرد: در ۴ بازی گذشته اگر تیم ما اعتبار بیشتری داشت، نتایج به دلایل اشتباهات داوری این‌گونه نمی‌شد اما متاسفانه بازی‌های قبلی از داوری متضرر شدیم البته اشتباهات از عمد نبود؛ داوری امروز یکنواخت بود و در مورد صحنه گل سوم تیم ما کارشناسان داوری نظر بدهند بهتر است.

رستمی در پایان بیان داشت: میزبانی ما در مورد حضور تیم حفاری در ورزشگاه مناسب نبود و از این بابت از تیم حفاری عذرخواهی می‌کنم زیرا میزبانی ما ایده‌آل نبود.

علاسوند: اشتباه داور تیم ما را نابود کرد

کیاوش علاسوند نیز بعد از شکست مقابل کوثر اصفهان اظهار داشت: نتیجه حقیقی بازی این بود و فکر می‌کنم عملکرد داور ارتباط مستقیمی با داوری داشت؛ تیمی هستیم که در بحران هستیم و داشتیم از بحران خارج می‌شدیم اما اتفاقی که در ۳ ثانیه پایانی نیمه اول افتاد، شیرازه تیم ما پاشید.

سرمربی تیم حفاری اهواز افزود: در مورد مسائل فنی بازی صحبت نمی‌کنم، همین اتفاق در بازی با مس برای ما افتاد و داور گل را مردود کرد؛ داور ابتدا گل را نپذیرفت و بعد از چند ثانیه گل را صحیح اعلام کرد و این خلاف قانون است و داور سوت ادامه بازی را زد و بازی جریان پیدا کرد.

وی با بیان این‌که اشتباه داور تیم ما را نابود کرد، گفت: در نیمه اول اول خوب و معقول بازی کردیم و کوثر را کنترل کردیم و از اشتباهات این تیم استفاده کردیم اما کوثر از اشتباهات داوری سود برد.

علاسوند ادامه داد: باید برنده بازی می‌شدیم و فشار بازی روی ما زیاد بود، با سیستم پاورپلی در بازی‌های قبلی حدود ۱۲ گل زده بودیم و در این بازی استفاده کردیم اما بازیکنان شرایط روانی خوبی نداشتند.

سرمربی تیم حفاری اهواز در پایان بیان داشت: از هواداران به خاطر نتایج عذرخواهی می‌کنم، تیم روز به روز بهتر می‌شود؛ می‌توانستیم امروز از بحران خارج شویم اما متاسفانه تیم داوری به ما ضربه زد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول