اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رتبه اول جشنواره خوارزمی به اصفهان رسید/ تجلیل از ۸ دانش‌آموز برتر ملی در دهاقان

با حضور مسؤولان شهرستان دهاقان و معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ۸ دانش‌آموز دهاقانی افتخارآفرین ملی تجلیل به عمل آمد.

رتبه اول جشنواره خوارزمی به اصفهان رسید/ تجلیل از ۸ دانش‌آموز برتر ملی در دهاقان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، محمدرضا ناظم‌زاده عصر امروز در آیین تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین ملی شهرستان دهاقان اظهار داشت: در یکمین سالگرد شهادت سردار حاج ‌قاسم سلیمانی شاهد ذلت قاتل این مرد بزرگ هستیم، در زمانی که یک هفته تا پایان دولت این جنایت‌کار باقی مانده است در حال استیضاح  و برکناری او هستند و این  بیانگر این است که خون این شهید و همه شهدا به هدر نمی‌رود.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این‌که در مباحث آموزشی و پرورشی نیز همانند ورزش قهرمانی داریم، افزود: باید از زحمات تلاش‌گران این عرصه مهم هم تقدیر به عمل آوریم، هر چند که شیوع کرونا امکان برگزاری همایش در شأن آن‌ها را به ما نداد ولی ما باید در حد توان به آن‌ها توجه کنیم تا تشویق شوند.

وی با اشاره به نقش نهاد تعلیم و تربیت  در پیشرفت علمی نوجوانان گفت: وظیفه آموزش و پرورش به عنوان متولی آموزش، حمایت است و در شهرستان دهاقان  مجموعه آموزش و پرورش توجه بسیار خوبی به رشد و تعالی دانش‌آموزان داشته‌ است.

ناظم‌زاده با اشاره به نقش‌آفرینی بسیار خوب دانش‌آموزان استان اصفهان در سال جاری بیان کرد: در جشنواره جوان خوارزمی استان اصفهان حائز رتبه یک کشوری شد، در بحث کسب رتبه برتر کنکور نیز  اصفهان رتبه دوم در کشور را کسب کرد و چندین مدال طلا و نقره در موضوعات مختلف آموزشی و پرورشی نیز توسط دانش‌آموزان استان اصفهان کسب شد و این  افتخارات حاصل تلاش جمعی خود دانش‌آموزان، خانواده و مسؤولان است.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این‌که آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است و نیاز به حمایت دارد، بیان کرد: مسؤولان  باید آموزش و پرورش را در راستای آموزش و  حمایت از آینده‌سازان کشور یاری دهند.

دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ملی و اجتماعی کشور هستند

سید علی سجادی، فرماندار دهاقان در ادامه این مراسم با اشاره شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمعات گفت: شرایط بحرانی که در جامعه حاکم است اجازه برگزاری همایش با شکوه و با جمعیت بالا برای تجلیل از دانش‌آموزان را نداد، امید است در آینده بتوانیم با حضور سایر دانش‌آموزان این مراسم را برگزار کنیم تا سبب تشویق سایرین نیز در راستای افتخارآفرینی برای شهرستان و کشورمان شود.

وی با تأکید بر این‌که دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ملی و اجتماعی کشور هستند افزود: تقدیر و تشکر از دانش‌آموزان الزام‌آور است و ما باید در زمان‌های مختلف از زحمات آن‌ها تجلیل کنیم.

سجادی با بیان این‌که شهرستان دهاقان در تمامی عرصه‌ها در سطح استان و کشور درخشیده است عنوان کرد: امیدوار هستیم با تلاش جدی دانش‌آموزان در عرصه‌های آموزشی و پرورشی گام‌های بهتری برداشته شود.

فرماندار دهاقان با تأکید بر نقش دانش در حل مشکلات کشور بیان کرد: نقش دانش باید در جامعه توسعه داده شود و از افتخارات و ابداعات جوانان و نوجوانان تجلیل و بهره‌گیری کنند چرا که آینده کشور ما را همین افراد نخبه خواهند ساخت.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در افتخارآفرینی دانش‌آموزان بیان کرد: خانواده‌های دانش‌آموزان با وجود مشکلات موجود و نبود امکانات، فرزندان خود را حمایت و تشویق به فعالیت آموزشی و پرورشی می‌کنند.

سجادی با بیان این‌که هر جا هر قدمی برداشته شود برای موفقیت نیازمند حمایت مسؤولان است، اضافه کرد: مدیریت شهرستان و دستگاه‌های مرتبط تمامی تلاش خود را در راستای همکاری و حل مشکلات دانش‌آموزان انجام خواهند داد تا شاهد پیشرفت و شکوفایی آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

به گزارش فارس، در این آیین که با حضور مسؤولان شهرستان دهاقان و معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد، از ۸ دانش‌آموز دهاقانی افتخارآفرین ملی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول