اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خاموشی های احتمالی با اطلاع رسانی شفاف همراه باشد/قم در رتبه 30 بستری بیماران کرونایی

استاندار قم با اشاره به ضرورت مدیریت خاموشی های احتمالی در سطح استان اظهار کرد: هرگونه قطع برق باید به اطلاع مردم رسانده شود.

خاموشی های احتمالی با اطلاع رسانی شفاف همراه باشد/قم در رتبه 30 بستری بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به لزوم تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان بیان کرد: باید نظارت های بیشتری در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه اداره کل مدیریت بحران استان را به تشکیل کمیته ترکیبی در این موضوع و ارائه گزارش کاملی در این باره به نشست هفته بعد ستاد موظف کرد.

استاندار قم همچنین به موضوع خاموشی های اخیر توجه داد و خاطر نشان کرد: به هر حال تصمیم گیری درباره این خاموشی ها بر اساس مباحث دیسپاچینگ ملی صورت گرفته، اما در عین حال ضروری است تا معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نسبت به تشکیل کارگروه مدیریت سوخت در استان اقدام و پیگیری های لازم را در این زمینه مبذول دارد.

سرمست افزود: هرگونه قطع برق باید با مدیریت در زمینه زمان قطع و وصل برق و همچنین اطلاع رسانی شفاف به مردم همراه باشد.

وی اضافه کرد: البته در این زمینه به اصلاح الگوی مصرف و مسائل مربوط به آن هم نیاز داریم که باید پیگیری و دنبال شود.

استاندار قم درباره گزارش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره میزان نرخ بیکاری در استان یادآور شد: تحقق سند اشتغال و سند مهارت آموزی از مواردی است که باید در این موضوع پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: استان قم بر اساس آمار و در زمینه ارائه تسهیلات کرونایی، جزو سه استان برتر کشور است، اما در عین حال باید توجه داشت که قم همچنان دارای اقشار آسیب دیده از کروناست و باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی حداکثری به این اقشار درباره تسهیلات کرونایی انجام شود.

سرمست سپس به برخی نگرانی های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان درباره برخی بازگشایی های احتمالی توجه داد و تصریح کرد: استان قم طولانی ترین و وسیع ترین سطح درگیری با کووید19 را تجربه کرده و به دستاوردهای خوبی دست یافته است که باید از آن ها حراست و نگهبانی شود.

وی اضافه کرد: اینکه استان قم با قرار گرفتن در مرکز کشور و به عنوان محور مواصلاتی 17 استان، اکنون در رتبه 30 بستری های کرونایی در بین 31 استان کشور است، به راحتی به دست نیامده و ثمره همراهی مردم و مسؤولان و البته إعمال محدودیت هاست.

استاندار قم در پایان سخنان خود بر رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان و ضرورت عدم عادی انگاری کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول