اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی در اولویت باشد

دادستان زنجان گفت: افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی بهزیستی مورد توجه قرار گیرد.

افزایش مهارت مددجویان در مراکز حمایتی در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان بی سرپرست و آسایشگاه بیماران روانی مزمن حکیم اظهار کرد: تلاش و فعالیت در حوزه یک فضیلت و کار پربرکت و انسان دوستانه است و در بیشتر کشورهای مشابه این کار انجام می‌شود اما آنچه در کشور ما نسبت به دیگر کشورها متمایز است، مبنای شرعی و دینی این اقدام است که هدف از آن  تربیت یک انسان خداشناس، مومن و تاثیرگذار در جامعه است.

دادستان زنجان در این دیدار صمیمی ضمن صحبت با کودکان و شنیدن خواسته‌ها و تشویق و ترغیب آنها به کسب موفقیت‌های بیشتر گفت: شما با سختی‌هایی که کشیده‌اید در آینده  می‌توانید جزو موفق‌ترین افراد جامعه باشید و این سختی‌ها شما را یک انسان پخته و کارآمد برای خدمت به جامعه تبدیل خواهد کرد.

دادستان زنجان تصریح کرد: رویکردی که در این مرکز باید تقویت شود،  اولا توجه به کار درمانی و افزایش مهارت مددجویان است که این موضوع حساسیت و دقت عمل و پیگیری بیشتر را می‌طلبد ثانیا تعقیب خط درمان و بهبودی است و نگرش نباید در موضوع نگهداری خلاصه شود.

کرمی با بیان اینکه سمن‌های مردم، یاریگر دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی هستند، افزود: سمن‌ها توانایی‌های بالایی دارند که باید از ظرفیت این نهادهای مردمی استفاده کرد البته برخی از سمن‌ها آفت‌هایی نیز دارند از جمله اینکه فرمایشی باشند که باید ساماندهی شوند.

دادستان زنجان گفت: با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه باید مسؤولین مراکز همکاری لازم را در راستای بازدید سمن‌ها و پیگیری مشکلات طرح شده از سوی آنها داشته باشند، حضور سمن‌ها در این مراکز هم به رفع مشکلات و معایب منجر می‌شود هم موجب جلب مشارکت‌های مردمی می‌شود و هم می‌تواند خدمات و اقدامات مثبت را به شهرستان و مردم منعکس کند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول