اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

3165 دانش‌آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می‌کنند

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و 165 دانش آموز مقاطع ابتدائی و متوسطه دوره اول در 147 کلاس درس مدارس شجره طیبه استان مشغول به تحصیل هستند.

3165 دانش‌آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباس غلامشاهی در جلسه با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دو هزار و 235 دانش آموز در مدارس عادی شجره طیبه بندرعباس و قشم تحصیل می کنند و 930 دانش آموز نیز در مدارس شجره طیبه هیأت امنائی هستند.

وی افزود: هم اکنون 147 کلاس درس در مدارس شجره طیبه عادی و هیأت امنائی وجود دارد که با توجه به استقبال خانواده‌ها از مدارس شجره طیبه، درخواست همکاری آموزش و پرورش هرمزگان درراستای افزایش فضاهای آموزشی را داریم.

سردار غلامشاهی با قدردانی از تلاش های مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان، یادآور شد: این آمادگی وجود دارد تا با تعامل و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، بستر مناسب را برای تربیت نسل آینده انقلاب فراهم آوریم تا در مسیر اسلام و حفظ آرمانهای نظام، گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با رویکرد هم افزائی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تربیت نسل آینده ای پویا، با نشاط، خلاق و حافظ آرمانهای این انقلاب، از تعامل سازنده با نهاد ها و دستگاه های دیگر استقبال می کند.

ایرج بیت اللهی با بیان اینکه نقشه راه مدارس شجره طیبه برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در این مدارس زمینه ایجاد آموزش و پرورش اسلامی باید سرلوحه امورقرار گیرد و تلاش شود دانش آموزانی تربیت شوند که دارای مهارت های شغلی متعدد، خلاق و پرسشگر باشند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل چنین مجموعه‌هایی، کار فرهنگی و تربیتی است که منطبق بر تربیت تمام ساحتی مورد تأکید سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشوراست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان گفت: توجه به مبانی دینی واعتقادی و انقلابی منطبق بر سند تحول بنیادین، اهم راهبردهای آموزش و پرورش هرمزگان است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول