اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی تا مهار کامل کرونا

فرمانده سپاه فجر استان فارس در قرارگاه استانی طرح شهید قاسم سلیمانی با اشاره به دستاوردهای مثبت این طرح از ابتدا تاکنون، گفت: اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا، باید گسترده‌تر شود.

ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی تا مهار کامل کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی با درود به شهدای مدافع حرم و عرصه سلامت کشور، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس مدیریت مطلوب در مقابله با کرونا در طی قریب به یک سال گذشته تقدیر کرد.

او با اشاره به گستردگی ابعاد مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در عرصه های مختلف، گفت: مجموعه سپاه، سازماندهی ظرفیت های مردمی را بر عهده دارد و در حوزه های مختلف با کمک مردم حضور پیدا می کند که یک بخش آن مربوط به حوزه سلامت است.

سردار بوعلی اقدامات فراگیر و موفقیت استان در مقابله با کرونا را مرهون وحدت و انسجام بین مسوولان و مردم دانست و افزود: اقدامات مطلوب و گام‌های بلندی که در طرح شهید سلیمانی برداشته شد، حاصل برکت خون آن شهید بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: سپاه فجر با تمام امکانات در خدمت مردم است و افتخار می کند گامی برای رفع این مشکل در استان بردارد و هر کاری که به نفع مردم باشد انجام می دهد.

معاون عملیات سپاه فجر استان فارس نیز  در ادامه گزارشی از اقدامات سپاه فجر در مقابله با کووید ۱۹ و طرح شهید سلیمانی ارائه کرد.

محمدرضا رجبی افزود: کنترل قرنطینه خانگی، اجرای گشت‌های ویژه، غربال‌گری، رفع آلودگی‌های محیطی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، فرهنگ سازی و اقدامات رسانه ای از جمله محورهای مطرح شده در این گزارش بود.

او در این گزارش به عملکرد تیم های حمایتی شامل بلوک های سازماندهی شده، تیم های حمایتی سازماندهی شده، خدمات حمایتی معیشتی، بهداشتی درمانی و اکسیژن تراپی پرداخت و گفت: خدمات تیم های مراقبتی عمومی نیز به بلوک بندی شهری، رسیدگی به بیماران و انجام تست های سریع اختصاص دارد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول