اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف زمین خواری 6 میلیارد ریالی در کنگان/ متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش6 میلیارد ریال در شهرستان کنگان خبر داد.

کشف زمین خواری 6 میلیارد ریالی در کنگان/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سرهنگ رهام رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات دریافتی و انجام تحقیقات میدانی و پلیسی مبنی بر اینکه شخصی ۲۳۸ متر مربع از اراضی ملی را در سال۱۳۹۶ متصرف و به شخص ثالثی به فروش رسانده است در همین راستا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام شد و پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد که موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف و فروش ۲۳۸ متر مربع از اراضی ملی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن کرده است.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات، متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش زمین تصرف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ رضایی همچنین  از توقیف خودرو پژو حامل کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه پژو ۴۰۵ به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۰۰ هندزفری و ۲۳ هزار کاور و محافظ صفحه نمایش موبایل فاقد مدارک گمرکی کشف، که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا، اظهار داشت: وی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد.

  انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول