اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس دادگستری تهران: بناهای غیرمجاز کلاک باید قلع و قمع شوند/ برای ساخت بنا کنار سد لتیان باید پاسخگو باشند

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر لزوم اجرای احکام قطعی قلع و قمع گفت: بخشی از پرونده‌های کلاک حقوقی و تعدادی نیز کیفری است و بنا‌های غیرمجاز احداث شده باید قلع و قمع شوند و تکلیف آن‌ها هر چه سریع‌تر روشن شود.

رئیس دادگستری تهران: بناهای غیرمجاز کلاک باید قلع و قمع شوند/ برای ساخت بنا کنار سد لتیان باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران روز چهارشنبه در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری تهران با تأکید بر لزوم اجرای احکام قطعی قلع و قمع اظهار کرد: در خصوص سد لتیان و منابع آبی استان تهران اصلاً تعارف نداریم و با وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی نباید ملاحظه هیچ کار، مورد و شخصی انجام شود.

وی گفت: چطور می‌شود که در کنار سد لتیان بنا می‌سازند؟ دستگاه و مسؤول مربوطه باید جوابگو باشد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه تصریح کرد: موضوع تعاونی موسوم به شهرک ژاندارمری ادامه داشته و پرونده‌های زیادی دارد و از رئیس کل محاکم هم تشکر می‌کنم که این پرونده تعیین تکلیف شد چرا که عدد ریالی آن قابل توجه است.

حشمتی در پایان با بیان اینکه بقیه پرونده‌ها نیز حتماً باید با سرعت و قاطعیت تعیین تکلیف شوند، خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع کلاک بخشی از پرونده‌ها حقوقی و بخشی نیز کیفری است و بنا‌های غیرمجاز احداث شده باید قلع و قمع شوند و تکلیف آن‌ها هر چه سریع‌تر روشن شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول