اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی برای اثرگذاری روی سیاست بایدن در قبال ایران

مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد که به منظور اثرگذاری روی سیاست‌‌های رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در قبال ایران، تل‌آویو در تلاش است تا با برخی کشورهای عربی خلیج فارس هماهنگی‌هایی کند.

هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی برای اثرگذاری روی سیاست بایدن در قبال ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مرکز پخش رادیویی تلویزیونی رژیم صهیونیستی (کان)، چهارشنبه شب، خبر داد که به منظور اثرگذاری بر سیاست‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در قبال ایران،  تل‌آویو در تلاش است تا با برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و در صدر آنها امارات هماهنگی‌های لازم را برای اتخاذ موضعی مشترک در این خصوص اتخاذ کند.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، «گلی کوهن» خبرنگار سیاسی کان خبر داده که کابینه رژیم صهیونیستی به این باور رسیده است که موضع یکپارچه این رژیم و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در قبایل ایران بر تحرکات دولت جدید آمریکا و سیاست‌های واشنگتن در خصوص ایران اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه همچنین خبر داد که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با ایجاد موضعی یکپارچه با چند کشور عربی حاشیه خلیخ فارس بر لزوم پرداختن به «برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران» در هرگونه توافق احتمالی آمریکا با ایران در آینده تأکید کند.

در این گزارش همچنین اشاره شده که موشک‌های نقطه‌زن ایرانی و آنچه فعالیت‌ ایران در کشورهای منطقه خوانده شده، باعث نگرانی ریاض و تل‌آویو شده است.

کان همچنین گزارش داد که تل‌آویو در تلاش است تا با ایجاد موضع یکپارچه با برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دولت جدید آمریکا را به گنجاندن آنچه «چالش‌های امنیتی» خوانده شده، در برجام سوق دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول