اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشائی پیست اسکی فریدون‌شهر با ظرفیت محدود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر از بازگشائی پیست اسکی این شهرستان با ظرفیت محدود و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

بازگشائی پیست اسکی فریدون‌شهر با ظرفیت محدود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علی جوزی با اشاره به بارش‌های مناسب برف در دی‌ ماه امسال در دامنه‌های سلسله جبال زاگرس اظهار کرد: با شکل‌گیری شرایط جوی و طبیعی مناسب، نشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان در خصوص وضعیت پیست اسکی تشکیل شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فریدون‌شهر افزود: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، پیست اسکی شهرستان با ظرفیت یک چهارم ویژه ورزشکاران و گردشگران زمستانی و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشائی شد.

وی با اشاره به مصوبه‌های دیگر این نشست تأکید کرد: تمدید فعالیت‌های پیست اسکی شهرستان در هفته‌های آینده منوط به گزارش نهادهای بهداشتی شهرستان بوده و در صورت تشدید شیوع بیماری کرونا در منطقه در خصوص ادامه فعالیت پیست اسکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

جوزی گفت: پیست اسکی فریدون‌شهر به‌ عنوان یکی از ۳ پیست اسکی استان اصفهان به شمار رفته که از جمله یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی در غرب استان است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول