اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

واکنش گروه مقاومت «عصائب» عراق به تحریم آمریکا علیه جانشین شهید «ابومهدی»

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تحریم اخیر آمریکا، تصریح کرد، الحشد الشعبی که تروریسم را شکست داد، اهمیتی به سازندگان تروریسم و تحریم‌های حقیرانه آنها نمی‌دهد.

واکنش گروه مقاومت «عصائب» عراق به تحریم آمریکا علیه جانشین شهید «ابومهدی»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جواد الطلیباوی» یکی از سران جنبش عصائب اهل الحق عراق نیز به اقدام آمریکا در قرار دادن نام  «عبدالعزیز المحمداوی» معروف به «ابو فدک المحمداوی» رئیس سازمان الحشد الشعبی و رئیس ستاد آن در فهرست تحریم‌ها واکنش نشان داد.

وی که سخنگوی گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق است، امروز (پنج‌شنبه - ۱۴ ژانویه) طی پستی در توئیتر نوشت: الحشد الشعبی که تروریسم را شکست داد، اهمیتی به سازندگان تروریسم و تحریم‌های حقیرانه آنها نمی‌دهد.

الطلیباوی نوشت: اگر دولت شر آمریکا معتقد است که درج نام [فالح الفیاض] رئیس سازمان الحشد الشعبی و حاج «ابوفدک» رئیس ستاد آن، در فهرست تحریم‌ها، الحشد الشعبی را تضعیف خواهد کرد، [باید بداند که] این یک توهم است. زیرا هربار که آمریکا و [فرزند] نامشروعش، اسرائیل الحشد را هدف قرار می‌دهند، قدرت این سازمان افزایش می‌یابد. الحشد [الشعبی] که تروریسم را شکست داده به سازندگان تروریسم و تحریم‌های حقیرانه آنها اهمیتی نخواهد داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا شب گذشته، ابوفدک را که به عنوان جانشین شهید «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی و فرمانده میدانی گروه الحشد الشعبی انتخاب شده بود، در فهرست تحریم قرار داد. 

سازمان الحشد الشعبی نیز در واکنش به این اقدام،  قرار گرفتن نام وی در لیست سیاه آمریکا را به این «فرمانده شجاع» تبریک گفت.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، هفته پیش نیز فالح الفیاض، رئیس این سازمان را در لیست تروریستی خود قرار داد که واکنش دولت و جریان‌های سیاسی عراق را در پی داشت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول