اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تاکید فرماندار ویژه شهرستان جهرم بر تامین سرپناه برای اقشار آسیب‌پذیر

مهندس مهدی شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جریان بازدید مهندس نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن از روند اجرایی طرح مسکن محرومین در بخش کردیان شهرستان جهرم بر لزوم شتاب بخشی به اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

تاکید فرماندار ویژه شهرستان جهرم بر تامین سرپناه برای اقشار آسیب‌پذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهندس فرج الله نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس به اتفاق، معصوم نیا بخشدار کردیان و مهندس کارگرفرد مدیربنیادمسکن شهرستان جهرم از این طرح ها بازدید کرد.

مهدی شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این بازدید با اشاره به خدمات بنیاد مسکن در تامین سرپناه برای اقشار آسیب پذیر افزود: باید از همه ظرفیت های قانونی در این مسیر بهره گیری شود تا اقشار آسیب پذیر و مددجویان صاحب سرپناه مناسب گردند.

مهندس فرج الله نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس نیز در این بازدید با تقدیر از حمایت های فرماندار ویژه شهرستان جهرم یادآور شد: احداث مسکن ویژه اقشار آسیب پذیر در بخش کردیان و سایر مناطق استان فارس در قالب تفام نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه با ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن مددجویان و اقشار نیازمند سامان می یابد.

مهندس نصیری با بیان اینکه تنوع و تعدد در ساخت مسکن محرومان موجب  شکل‌گیری حجم  بزرگی از عملیات ساخت و ساز در استان فارس شده است افزود: این موضوع همچنین  باعث فعال شدن بسیاری از مشاغل وابسته به صنعت ساختمان شده است.

وی اضافه کرد: طرح مسکن محرومان از جمله برنامه‌های توسعه‌ای و زیربنایی است که با هدف محرومیت‌زدایی و رونق تولید در استان فارس  رقم خورد و در پیشبرد راهبرد مدیریتی استان مبنی بر مهاجرت معکوس بسیار اثرگذار است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس خاطر نشان کرد: براساس تفاهم‌نامه چند جانبه بین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی سهم هر کدام از این  نهاد  تعیین شد و کمتر از یک سال پس از عملیاتی شدن طرح  با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه شماری از این  واحدها  به بهره‌برداری رسید.

مهندس صمد کارگر فرد مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم نیز با ارائه گزارشی از اجرای طرح مسکن محرومان در بخش کردیان و در شهرستان جهرم اظهار داشت : در گام نخست اجرای این طرح بنیاد مسکن ساخت ۲۵۷ واحد مسکونی را کلید زده است، برای اعطای تسهیلات و ساخت این واحد ها تا کنون ۷۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول