اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نصب سومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ضیایی اردکان

با مساعدت شرکت آهن و فولاد ارفع، سومین دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت 600 لیتر در بیمارستان ضیایی اردکان نصب و راه‌اندازی شد.

نصب سومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ضیایی اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مدیر بیمارستان ضیایی اردکان بابیان اینکه نگرانی بابت تأمین اکسیژن موردنیاز بیماران حاد تنفسی در این مرکز درمانی به حداقل رسیده است، گفت: با مساعدت شرکت آهن و فولاد ارفع، یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تحویل بیمارستان ضیایی شد.

رضا شاکر ضمن تقدیر از حمایت‌های شرکت آهن و فولاد ارفع در تأمین اکسیژن موردنیاز این مرکز از ابتدای همه‌گیری کووید 19، افزود: با بهره‌برداری از این دستگاه در روزهای آینده، ظرفیت تولید اکسیژن در این مرکز به ۱۳۰۰ لیتر در دقیقه می‌رسد و نگرانی برای تأمین اکسیژن بیماران در آینده به حداقل خواهد رسید.

وی اظهار کرد: به لطف خدا، برنامه‌ریزی، پیگیری و حمایت‌های صورت گرفته از بیمارستان ضیایی اردکان این مرکز با کمترین چالش کمبود اکسیژن حتی در دوران اوج بحران کووید روبرو بوده است.

شاکر در پایان گفت: شرکت آهن و فولاد ارفع، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با هزینه ۵ میلیارد ریال نسبت به اجاره و استقرار مخزن ۲۰ مترمکعبی اکسیژن مایع در بیمارستان ضیایی اردکان و تأمین اکسیژن مایع این مرکز نیز اقدام نموده است.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول