اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با ورود دستگاه قضا مشکل بازار امام رضا(ع)تاکستان پس از دو دهه رفع شد

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: در نشستی ۵ ساعته مشکلات چندین ساله بازار امام رضا(ع) تاکستان مورد بررسی قرار گرفت و توافقات اولیه جهت تحویل غرفه های مورد دعوی صورت گرفت و مقرر شد تا بیستم اسفند ماه سالجاری تحویل مالکین گردد.

با ورود دستگاه قضا مشکل بازار امام رضا(ع)تاکستان پس از دو دهه رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان ضمن اشاره به مشکل این مرکز تجاری گفت: ساخت پروژه بازار سنتی درسال ۱۳۷۳ آغاز و طبق قراردادهای منعقده می بایست  طی هیجده ماه به خریداران تحویل داده می شده است ،از آنجا که پروژه شامل دوبخش  بازار سنتی  و مجتمع تجاری مرکز بازار می باشد متأسفانه ساخت مجتمع تجاری و قسمت هایی از بازار به اتمام نرسیده است.

وی افزود: سپری شدن چندین سال از زمان ساخت و اخذ مبالغ متعدد در طول احداث پروژه توسط پیمانکار و هیأت امناء از خریداران سبب بروز اختلاف و ایجاد مشکل در این پروژه شده است.

این مقام قضایی بیان داشت: با توجه به درخواست طرفین پرونده در نشستی ۵ ساعته مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و  توافقات اولیه جهت تحویل غرفه های مورد دعوی صورت گرفت و مقرر شد تا بیستم اسفند ماه سالجاری تحویل مالکین گردد.

گفتنی است باتوجه به رفع این مشکل وفعالیت آن واحدهای تجاری، موجبات جذب واشتغالزایی ۶۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول