اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیرکل بیمه سلامت از دفتر خبرگزاری فارس در یزد بازدید کرد

مدیرکل بیمه سلامت یزد پیش از ظهر امروز از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در این استان بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات این دفتر خبری قرار گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت از دفتر خبرگزاری فارس در یزد بازدید کرد

 دکتر محمد دریجانی در حاشیه این بازدید طی گفت‌ وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در یزد، ضمن تشریح خدمات اداره کل بیمه سلامت در استان یزد، اظهار کرد: خبرگزاری فارس از جمله رسانه‌های حرفه‌ای و امین مردم است که نقش موثری در هدایت عمومی جامعه به سمت توسعه فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند.

دریجانی در ادامه با بیان این‌که یک سوم جعیت استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: کمک همه جانبه به جامعه هدف مهمترین رسالت و فلسفه ایجاد بیمه سلامت همگانی است.

مدیرکل بیمه سلامت یزد با اشاره به تکمیل فرآیند تعیین پزشک خانواده برای تمام اعضای بیمه سلامت در شهرستان‌های استان، گفت: افزایش شاخص ارتقا سلامت از جمله مهمترین اهداف این سازمان در اجرای طرح‌های مختلف حمایتی نظیر طرح سیستم ارجاع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل و همراهی اصحاب رسانه با دستگاه‌های مختلف خدمات رسان و اجرایی را از جمله الزامات ارائه خدمات بهتر و بیشتر دانست و بیان کرد: خوشبختانه خبرگزاری فارس از جمله رسانه‌های فعال و پویای استان یزد است که حتی با انتقادهای منطقی زمینه ارائه خدمات بهتر و بیشتر را فراهم می‌کند.

دکتر دریجانی خدمت رسانی به موقع و مستمر به مردم را در گرو تعامل و همکاری بین بخشی عنوان و تصریح کرد: با توجه به تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی شدن فرآیند پذیرش و ارجاع بیماران، این مهم باید در دستور کار جدی کادر درمان و مردم قرار گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت تأکید کرد: بیماران باید نوشتن نسخه الکترونیکی را از پزشک خود مطالبه کنند تا علاوه بر ثبت نوع بیماری و اقدامات انجام شده برای درمان آن، بحث هزینه و دیگر فرآیند طی شده توسط معالج و بیمار شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام/ ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول