دکتر محمد دریجانی در حاشیه این بازدید طی گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در یزد، ضمن تشریح خدمات اداره کل بیمه سلامت در استان یزد، اظهار کرد: خبرگزاری فارس از جمله رسانههای حرفهای و امین مردم است که نقش موثری در هدایت عمومی جامعه به سمت توسعه فرهنگی و اجتماعی ایفا میکند.
دریجانی در ادامه با بیان اینکه یک سوم جعیت استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: کمک همه جانبه به جامعه هدف مهمترین رسالت و فلسفه ایجاد بیمه سلامت همگانی است.
مدیرکل بیمه سلامت یزد با اشاره به تکمیل فرآیند تعیین پزشک خانواده برای تمام اعضای بیمه سلامت در شهرستانهای استان، گفت: افزایش شاخص ارتقا سلامت از جمله مهمترین اهداف این سازمان در اجرای طرحهای مختلف حمایتی نظیر طرح سیستم ارجاع است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل و همراهی اصحاب رسانه با دستگاههای مختلف خدمات رسان و اجرایی را از جمله الزامات ارائه خدمات بهتر و بیشتر دانست و بیان کرد: خوشبختانه خبرگزاری فارس از جمله رسانههای فعال و پویای استان یزد است که حتی با انتقادهای منطقی زمینه ارائه خدمات بهتر و بیشتر را فراهم میکند.
دکتر دریجانی خدمت رسانی به موقع و مستمر به مردم را در گرو تعامل و همکاری بین بخشی عنوان و تصریح کرد: با توجه به تقویت زیرساختهای الکترونیکی شدن فرآیند پذیرش و ارجاع بیماران، این مهم باید در دستور کار جدی کادر درمان و مردم قرار گیرد.
مدیرکل بیمه سلامت تأکید کرد: بیماران باید نوشتن نسخه الکترونیکی را از پزشک خود مطالبه کنند تا علاوه بر ثبت نوع بیماری و اقدامات انجام شده برای درمان آن، بحث هزینه و دیگر فرآیند طی شده توسط معالج و بیمار شفافسازی شود.
انتهای پیام/ ب