اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رقابت کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان در طرح ملی «ایران قوی»/ صدور 54 مجوز الکترونیکی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در سطح کانون های مساجد استان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در طرح ملی «ایران قوی» به رقابت می‌پردازند.

رقابت کانون‌های فرهنگی مساجد کردستان در طرح ملی «ایران قوی»/ صدور 54 مجوز الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، «کامل گلباغی» ظهر امروز در پنجمین وبینار توجیهی آموزشی طرح ملی «ایران قوی» که با حضور مجازی مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان و اعضای شبکه رابطین فهما در بستر وب برگزار شد، اظهار کرد: طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر در قالب ۲۰ هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس آغاز و تا ایام الله دهه فجر ادامه دارد که در طی آن اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت‌هایشان را ذیل سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در دومین سال برگزاری رویداد ملی فهما (کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران) ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ارائه طرح ملی «ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی»، در نظر دارد بستر جریان سازی این گفتمان را در بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مهیا و زمینه رقابت سالم بچه‌های مسجد را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم نماید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را از جمله دستاوردهای طرح ملی «ایران قوی» برشمرد و افزود: این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت‌ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت‌های مبتکرانه کانون‌ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن‌آوری های نوین اجرا می‌شود.

گلباغی با اشاره به اجرای این طرح در سطح کانون‌های مساجد استان کردستان افزود: اعضای کانون‌های مساجد در این بازه زمانی 10 مهر تا 22 بهمن ماه سال جاری می‌توانند در طرح مذکور شرکت کنند و امتیازات‌شان نیز ذیل سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد می‌توانند طرح‌های خود را در قالب سه شبستان و 12 رواق ثبت کنند، عنوان کرد: استان کردستان نیز با داشتن 584 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهر و روستاها برای اجرای این طرح ملی گام برداشته و در تحقق این طرح ملی مشارکت دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به تعداد درخواست‌های ثبت مجوز الکترونیکی کانون های مساجد استان در این سامانه بیان کرد: تا‌کنون قریب به 74 کانون فرهنگی هنری مساجد استان درخواست مجوز الکترونیکی خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند که از این تعداد 54 کانون موفق به دریافت مجوز خود شده‌اند.

این مقام مسئول همچنین گفت: در حال حاضر 29 نفر از مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد استان به عنوان شبکه رابطین فهما معرفی شده‌اند که تمامی کانون‌های استان به عنوان همگروه این کانون‌ها فعالیت‌های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می‌کنند.

گلباغی از با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه توجیهی آموزشی طرح ملی ایران قوی نیز گفت: روزهای پنجشنبه هر هفته با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و وب جلسات وبیناری با حضور کارشناسان ستادی استان در راستای رفع مشکلات شبکه رابطین و مدیران مسئول کانون‌های مساجد برگزار و تلاش می‌شود بتوانیم در فرصت باقی مانده حداکثر امتیاز طرح ملی ایران قوی را در سطح کانون‌های مساجد استان ثبت کنیم.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول