اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اظهارات باورنکردنی و ساختارشکنانه مدیرعامل سابق پرسپولیس/در انتظار واکنش قاطع و فوری وزیر ورزش

مدیرعامل سابق پرسپولیس در اقدامی باورنکردنی و باوجود اظهارات ساختارشکنانه همچنان رئیس هیات مدیره این باشگاه است و وزارت ورزش و جوانان به این موضوع واکنشی نداشته.

اظهارات باورنکردنی و ساختارشکنانه مدیرعامل سابق پرسپولیس/در انتظار واکنش قاطع و فوری وزیر ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رسول پناه سه ماه قبل بود که با مصاحبه های کف خیابانی با برخی خبرنگاران و هواداران پرسپولیس در مورد یحیی گل محمدی و تعدادی از بازیکنان این تیم، حاشیه های عجیب و غریبی را به وجود آورد؛ به طوری که به دلیل این حجم از حاشیه های شدید، از سمت سرپرستی باشگاه استعفا کرد. درحالی که همه منتظر بودند دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشد، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.

بعد از مصاحبه طوفانی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان بعد از دربی 94 علیه مهدی رسول پناه و هشدار به وزیر ورزش بابت برکناری این فرد و سکوت وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، در 24 ساعت گذشته فیلمی از مهدی رسول پناه منتشر شده که در جمعی، درباره نحوه شادی مهدی ترابی سخنانی موهن و ساختارشکن را اظهار داشته بود. این صحبت ها موجی از انتقادها را به دنبال داشته که چنین شخصی چگونه همچنان بر مسند تکیه زده است. 

با توجه به این اظهارات، وزارت ورزش و جوانان و در راس آن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش باید اقدام فوری و قاطع بابت برکناری چنین شخصی داشته باشند. هم اکنون، مطالبه عمومی بر برخورد وجود دارد که سلطانی فر بایستی در این راستا اقدام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول