اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

20 روز تا انتخابات| فوتبالی‌های مازندران پویش تغییر راه انداختند

جامعه فوتبالی مازندران در آستانه انتخابات بزرگ هیأت فوتبال استان ، پویش تغییر به راه انداختند.

20 روز تا انتخابات| فوتبالی‌های مازندران پویش تغییر راه انداختند

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| در حالی که پنج روز از شروع نام‌نویسی کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال مازندران می‌گذرد، کاندیدا برای اسم‌نویسی اقدام کردند و برخی دیگر نیز اسم‌نویسی را به روز پایانی موکول کردند.

تاکنون صفی‌الله فغانپور ( مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال )، عادل عالیشان ( معاون اسبق اداره کل ورزش و جوانان مازندران و رئیس ادارات شهرهای مختلف استان)، رحیم درزی خلردی ( عضو فعلی هیأت فوتبال )، هادی خلردی ( نایب رئیس هیأت فوتبال با بیش از 25 سال حضور در هیات )، حسن کیومرثی ( عضو فعلی هیأت فوتبال )، محمد حسن محمدی کیادهی(مدیرعامل باشگاه استقلال ساری)، جمشید پازوکی(عضو فعلی هیأت فوتبال ) ، علی احمدی ( معاون اداری و مالی اداره کل ارشاد مازندران)، محمد رضا بحرگرد نیکو ( رئیس هیأت بومی محلی مازندران )، علیرضا هاشمی، صالح کاردگر و پرسم از فوتسالی‌های مازندران به صورت رسمی اسم نویسی کردند و برخی دیگر با نام‌های سید احمد صالحی ( مدیرعامل باشگاه شهریار ساری)، مهدی روحی ( مدیر مسئول روزنامه خبرشمال)، مهدی احمدی ( شهردار سابق نکا )، علی رجبی ( مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران)، سید ذوالفقار شریفی ( مدیرعامل باشگاه شهدای ساری) و هادی کاشفی ( مدیرعامل باشگاه شهروند نور) به علت عدم تکمیل مدارک تا شنبه مهلت تکمیل مدارک دارند تا نام‌نویسی انتخابات هیأت فوتبال مازندران به پایان برسد.

** پویشی که سر و صدا به پا کرد

اما فوتبالی‌ها که سال‌هاست تغییری در بدنه این هیأت بزرگ ورزشی ندیده‌اند، برای شناخت بیشتر کاندیدا و همچنین ایجاد اتحاد، دست به ایجاد #پویش_تغییر زدند. هیأت فوتبال استان مازندران بیش از دو سه دهه است که هیچ تغییری در آن صورت نگرفته و همین موضوع کمی باعث دلخوری و دل‌نگرانی خانواده بزرگ فوتبال مازندران شده است.

در این پویش هر روز یک کاندیدا به معرفی خود می‌پردازد و برنامه‌هایش را در اختیار اعضای مجمع قرار می‌دهد.

فوتبالی‌ها با ایجاد این پویش در شبکه‌های مجازی، هم قصد نشان دادن اتحاد خود را دارند و هم اینکه در این پویش از کاندیدای هیأت فوتبال مازندران برای حضور در این انتخابات برنامه می‌خواهند.

کاندیدای مورد نظر نیز در این پویش فرصت ارائه برنامه‌های خود را دارند و اعضای مجمع و سایر فوتبالی‌ها نیز در این پویش به بررسی برنامه‌های کاندیدا می‌پردازند تا در نهایت به شخصی اصلح رای بدهند.

اقدامی جالب توجه که قطعا در شناخت هر چه بیشتر کاندیدا و برنامه‌های آنها تاثیرگذار خواهد بود و فوتبالی‌ها و مخصوصا اعضای رای دهنده مجمع نیز می‌توانند از این پویش نهایت بهره را ببرند.

اما آنچه از این اقدامات پیداست، این است که خانواده بزرگ فوتبال مازندران بعد از دو سه دهه، شخصی جدید را می‌خواهند. شخصیتی که هم مدیر باشد و هم برنامه‌های کاربردی داشته باشد و بتواند فوتبال مازندران را از این حالت سنتی خارج کرده و با علم روز آشنا کند.

هیأت فوتبال مازندران به‌عنوان یکی از بزرگترین هیأت‌های ورزشی استان مازندران نیاز دارد تا کمی خانه تکانی اساسی در آن انجام شود و قطعا انتخابات پیش روی یک امتحان بزرگ برای جامعه فوتبال مازندران و مخصوصا اعضای رای دهنده مجمع است که با انتخاب درست و صحیح، آینده زیبایی را برای فوتبال مازندران رغم بزنند.

به گزارش فارس، به گفته مسؤولان فدراسیون فوتبال، انتخابات هیأت فوتبال مازندران نیمه اول بهمن ماه در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول