اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شعبانی‌بهار: انتظار ما این است کمانداران با برگزاری لیگ به فضای مسابقه برگردند

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: انتظار ما این بود لیگ کمانداران را به فضای مسابقه برگرداند که این اتفاق افتاد.

شعبانی‌بهار: انتظار ما این است کمانداران با برگزاری لیگ به فضای مسابقه برگردند

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا شعبانی‌بهار درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی با کمان، اظهارداشت: خوشبختانه ما از اواسط شهریورماه و هر ماه ۲ هفته در اردو بودیم. تا الان ۵ دوره به از اردوها به پایان رسیده و وارد اردوی ششم خواهیم شد.

وی افزود: این اردوها را به همین صورت ادامه خواهیم داد تا کاپ آسیا که اردیبهشت ماه در تایلند برگزار خواهد شد. در این مسابقات هم کامپوند و هم ریکرو شرکت می‌کند. بعد از این مسابقات تیم ملی ریکرو برای کاپ جهانی چین راهی شانگهای می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، عنوان کرد: بعد از برگزاری مدتی اردو در کشورمان، تیم ملی ریکرو اواخر خرداد در مسابقات کسب سهمیه شرکت خواهد کرد. ما در مسابقات پاریس شانس کسب سهمیه تیمی را در بخش مردان، انفرادی و تیمی در بخش زنان را داریم.

شعبانی‌بهار درباره مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: لیگ هم خوشبختانه در حال برگزاری است. جزو فدراسیون‌هایی بودیم که لیگ را شروع کردیم که البته تفاوت‌هایی به دوره‌‌های قبل دارد. اول اینکه در ۲ زمین مسابقات برگزار می‌شود. حدود ۲۹ تیم در مسابقات شرکت کردند که ۱۸ تیم در کامپوند و ۱۱ تیم در ریکرو بودند.

وی ادامه داد: حداقل انتظار ما این بود که لیگ بتواند ورزشکاران را به فضای مسابقه برگرداند که این اتفاق افتاد. خوشبختانه با برگزاری هر هفته از لیگ، کمانداران رکوردهای خوبی به ثبت می‌رسانند که این موضوع بارقه های امید را در دل ورزشکاران و فدراسیون زنده می‌کند. این مسابقات تا آخر سال ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول