اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استفاده از ردیاب انگیزه‌ای برای آزار و اذیت

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی فردی که با جاسازی ردیاب قصد آزار و اذیت یکی از شهروندان را داشت خبر داد.

استفاده از ردیاب انگیزه‌ای برای آزار و اذیت

احسان آنقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی رفت‌ و آمدهای شاکی را کنترل می‌کند و با اطلاع از موقعیت مکانی شاکی را تحت کنترل داشته و باعث آزار و اذیت وی می‌شود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و اقدامات صورت گرفته، یک دستگاه ردیاب از وسیله نقلیه شخصی شاکی پرونده یافت شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به اطلاعات به‌ دست ‌آمده از دستگاه ردیاب، متهم شناسایی و در اقدامی دستگیر شد.

آنقی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهم پرونده خواستگار قبلی شاکی بوده است که با نیت آزار و اذیت وی و با قرار دادن ردیاب در ماشین شاکی پرونده، اقدام به کنترل رفت‌وآمدهای وی کرده است.

وی با بیان تکمیل تحقیقات و معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی و با عنوان این موضوع که امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون دانش و تجهیزات رایانه‌ای امکان هرگونه سوءاستفاده خرابکارانه و مجرمانه از شهروندان وجود دارد از هم‌وطنان خواست دانش رایانه‌ای خود را به‌ روز نگه داشته و با آگاهی خود از هرگونه اعمال مجرمانه و کلاهبرداری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول