اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۲۰۵ واحد مسکونی برای نیازمندان صالح آباد در حال احداث است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در صالح‌آباد ۲۰۵ واحد مسکونی برای مددجویان در حال احداث است، از بهره برداری ۳۶ واحد مسکونی در شهر و روستاهای این شهرستان تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد.

۲۰۵ واحد مسکونی برای نیازمندان صالح آباد در حال احداث است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، سیدمرتضی بختیاری ظهر امروز در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی در روستای جنت‌آباد صالح‌آباد اظهار کرد: در صالح‌آباد ۲۰۵ واحد مسکونی برای مددجویان در حال احداث است که از این تعداد ۳۶ واحد مسکونی در شهر و بقیه در روستاهای شهرستان تا پایان فروردین‌ماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ادامه داد: یکی از برنامه‌های خوبی که در صالح‌آباد می‌تواند به‌عنوان الگو برای سایر شهرستان‌ها قرار گیرد، اشتغال‌زایی خانگی است، در این طرح ۳۰۰ خانواده آموزش گلیم‌بافی دیده‌اند و این اشتغال‌زایی انجام‌شده است.

وی افزود: یکی از راهبردهای قطعی کمیته امداد در سراسر کشور اشتغال‌زایی است و در این حوزه در صالح‌آباد اقدامات بسیار ارزشمندی انجام‌ گرفته، من به آینده این شهرستان بسیار خوش‌بین هستم.

گفتنی است؛ در این سفر، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در منازل تعدادی از مددجویان با آنان دیدار و از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول